بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/06/25 - 10:08
  • - تعداد بازدید: 58
  • - تعداد بازدیدکننده: 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار البرز:

برای بهره‌مندی صحیح از توان نخبگان و تقویت مهارت‌های فارغ‌التحصیلان به راهکارهای تخصصی نیاز داریم

استاندار البرز با اشاره به ضرروت تقویت مهارت‌های فارغ‌التحصیلان مستعد گفت: براساس بررسی های میدانی، تمام واحدهای تولیدی و صنعتی این استان نیازمند جذب نیروی انسانی ماهر و متخصص هستند.

به گزارش پایگاه‌ اطلا‎ع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، مجتبی عبداللهی استاندار البرز با بیان اینکه بسیاری از دانش آموختگان فاقد هر گونه مهارت برای رسیدن به اشتغال هستند، گفت: براساس بررسی های میدانی، تمام واحدهای تولیدی و صنعتی این استان نیازمند جذب نیروی انسانی ماهر و متخصص هستند.

استاندار البرز در ادامه افزود: دانشگاه ها باید در ارتباط تنگاتنگ با شهرک های صنعتی استان، دانشجویان را برای مهارت آموزی مهیا کنند.همچننین طرح کارآموزی دانشجویان در واحدهای تولیدی و صنعتی و محیط کار حقیقی باید به صورت ملی اجرایی شود و در این زمینه مکاتباتی را نیز داشته ایم.

عبداللهی اضافه کرد: مشاغل نوین و الکترونیکی نیز در دنیای امروز بسیار مورد توجه جوانان قرار گرفته بنابراین باید در راستای آموزش آنها هم برنامه ریزی کنیم. از این رو از هیئت علمی و مجموعه دست اندرکاران انتظار می‌رود در قالب یک طرح پژوهشی و یا عنوان پایان نامه بسترهای بهره‌مندی از نخبگان و تقویت مهارت های فارغ‌التحصیلان برای دستیابی به اشتغال و اجرای طرح هایی همچون طرح کاد، برنامه و راهکار تخصصی با قابلیت اجرایی ارائه دهند.

وی همچنین از روسای دانشگاه‌های استان خواست تا برای استقبال از دانشجویان در سال تحصیلی جدید به زیباسازی، نظافت، تعویض لوازم فرسوده دانشگاه ها توجه ویژه ای را داشته باشند.

عبداللهی، وحدت، وفاق و همدلی بین دانشگاه های استان البرز و هم افزایی برای حل مشکلات یکدیگر با امکانات موجود در هر دانشگاه را مورد تاکید قرار داد.



***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 173128
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین