بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/16 - 10:24
  • - تعداد بازدید: 325
  • - تعداد بازدیدکننده: 320
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

برخی به دنبال ناامید کردن نخبگان علمی در ایران اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امکانات علمی در غرب را انکار نمی کنیم، گفت: برخی به دنبال ناامید کردن نخبگان علمی در ایران اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن اشاره به جو مأیوس کردن نخبگان علمی، بیان کرد: امکانات تحصیلی و آموزشی غرب را انکار نمی‌کنیم اما این امر دلیلی برای مأیوس شدن از حضور در کشور یا بازگشت به کشور پس از تحصیل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از فضای عمومی جامعه برای ناامید کردن نخبگان نسبت به آینده متأسف هستیم، افزود: متأسفانه برخی افراد، جوانان با استعدادمان را از حضور در کشور منصرف و آنها را برای سفر به خارج از کشور تشویق می‌کنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه باید از همه ظرفیت خود برای بهره‌مندی از نخبگان و تربیت نیروهای مستعد استفاده کنیم، تاکید کرد: مدیران حتی در تنگناها هم نباید از تحقق شعار ما می‌توانیم ناامید شوند.

مطیعی با بیان اینکه شناسایی استعدادها و حمایت از آنها یکی از وظایف نهادهای علمی است، تاکید کرد: مسئولان باید زمینه بازدید دانشجویان از طرح‌ها و دستاوردهای علمی را فراهم کنند.

وی در خاتمه صحبت‌های خود همچنین رفع کمبودهای مراکز علمی در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش غربالگری سرطان را مورد تاکید قرار داد.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@
 دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166710
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین