بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/10/09 - 10:00
  • - تعداد بازدید: 517
  • - تعداد بازدیدکننده: 115
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان فارس:

برنامة ملی شهاب نقش مهمی در مدیریت استعدادهای کشور دارد

شریف با اشاره به ابعاد مختلف برنامة ملی شهاب، گفت: چنانچه این برنامه مطابق با اهداف تعریف‌شده اجرایی شود، مدیریت علمی کشور به شیوة علمی را در آینده تضمینی خواهد کرد.

~/Asset/News/News/Image/indexdfaaa.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ برنامه تقدیر از مدیران برگزیده پژوهشسراهای دانش‌آموزی استان فارس با حضور رییس بنیاد نخبگان فارس، مدیران آموزش‌وپرورش استان و جمعی از اعضای مجمع خیران‌ نخبه‌پرور برگزار شد.



در این برنامه، حبیب شریف؛ رییس بنیاد نخبگان فارس با اشاره به برنامة ملی شهاب، گفت: شهاب یک برنامه راهبردی است که ظرف 6 سال گذشته در نواحی مختلف استان فارس به اجرا درآمده و در بعضی از نواحی نیز مرحلة هدایت عام آن اجرایی شده است.



وی افزود: چنانچه این برنامه مطابق با اهداف تعریف‌شده اجرایی شود، مدیریت علمی کشور به شیوة علمی را در آینده تضمینی خواهد کرد.



شریف ادامه داد: بنیاد نخبگان فارس ظرف 5 سال گذشته موفق به اجرای 22 برنامه فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی شد و قریب به 1600 دانش‌آموز را در این برنامه‌ها شرکت داد که حدود 130 نفر از آنان به عنوان سفیران مدرسه فصلی خلاقیت در شهرستان‌های مختلف بعضی از مأموریت‌های بنیاد نخبگان را دنبال می‌کنند و از طرف مجمع خیران نخبه‌پرور نیز بورسیه شده‌اند.



رییس بنیاد نخبگان فارس اظهار داشت: اجرای 5 دوره تربیت مربی خلاقیت و نوآوری ویژه معلمین آموزش‌وپرورش و برگزیده شدن حدود 70 معلم در این رابطه با همکاری با معاونت علمی‌و‌فناوری ریاست‌جمهوری از دیگر برنامه‌های بنیاد نخبگان فارس و مجمع خیران نخبه‌پرور فارس است.



در بخش دیگری از  این برنامه، تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد نخبگان فارس و اداره‌کل آموزش‌وپرورش فارس در راستای سند راهبردی کشور در امور نخبگان و سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش به امضا طرفین رسید.



در انتهای برنامه نیز از 15 نفر از مدیران برگزیده پژوهشسراهای دانش‌آموزی استان فارس تقدیر به عمل آمد.
  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156588
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین