بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/04/18 - 09:00
  • - تعداد بازدید: 467
  • - تعداد بازدیدکننده: 458
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان قزوین/

برنامه بازدید استادمحور از شرکت پارسا پلیمر شریف اجرا شد

برنامه بازدید از شرکت پارسا پلیمر شریف با همکاری بنیاد نخبگان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ برنامه بازدید از شرکت پارسا پلیمر شریف، با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان رشته‌ مهندسی پلیمر مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا با همکاری بنیاد نخبگان استان قزوین برگزار شد.

در این بازدید عنوان شد: شرکت پارسا پلیمر شریف شرکت دانش‌بنیان نوع 1در حوزه تولید کامپاند و مستربچ­های پلیمری و یکی از شرکت­های پیشگام این صنعت در کشور است.

این شرکت مجهز به خطوط بازیافت نیز هست و مواد بازیافتی خریداری شده از خارج از مجموعه به همراه مواد بازیافتی داخل مجموعه، مجدد طی فرآیند قرار گرفته تا دوباره به چرخه تولید برگردند. علاه بر آن، این شرکت که 50 درصد تولیدات آن دانش‌بنیان است، در زمینه صادرات نیزفعال بوده و با شرکت‌های خودروسازی بزرگ خارجی از جمله رنو همکاری دارد.

در ادامه، دانشجویان با همراهی متخصصان و مسئولان این شرکت، از کلیه بخش‌ها، خطوط تولید، آزمایشگاه کنترل کیفیت و همچنین خطوط تولید کامپاند بازدید کردند و از نزدیک با فرآیند اکستروژن و خنک شدن مواد و سپس گرانول‌سازی آشنا شدند.

در بخش دوم بازدید، نشست با مسئولان و مدیران این شرکت با محوریت آشنایی با پیشینه و فعالیت‌های شرکت پارسا پلیمر شریف و زیست پلیمر شریف برگزار و ذیل آن گزارشی از فعالیت­های شرکت و میزان تولید و مشتریان این ارائه شد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166324
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین