بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/06/06 - 12:10
  • - تعداد بازدید: 306
  • - تعداد بازدیدکننده: 302
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

برنامه بهره‌مندی از ظرفیت و استعدادهای نخبگان در کشور باید جدی گرفته شود

آیت الله شعبانی موثقی با توصیه به اینکه برنامه بهره‌مندی از ظرفیت و استعدادهای نخبگان در کشور باید جدی گرفته شود، گفت: با مرزبندی‌ها استفاده از نخبگان نباید محدود شود و در مدیریت اجتماعی باید از ظرفیت این قشر استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به کارنامه موفق دولت سیزدهم، نقاط قوت و مجاهدت‌های شبانه روزی دولت مردان در عرصه های مختلف، گفت: در این ایام بیش از هزار پروژه در استان همدان با ۱۶ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار بهره برداری می شود که نشان از حرکت شتابان برای رشد و توسعه بیشتر همدان است.

آیت الله شعبانی موثقی، افزایش سرمایه گذاری در عرصه های مختلف صنعت، کاهش رشد نقدینگی، افزایش صادرات، تسهیل در صدور مجوز کسب و کار، جلوگیری از فرار مالیاتی، حل تنش آبی در استان همدان با هزار میلیارد ریال اعتبار را از اقدامات چشمگیر دولت سیزدهم خواند که برای مردم نیاز به تبیین دارد.

آیت الله شعبانی موثقی با توصیه به اینکه برنامه بهره‌مندی از ظرفیت و استعدادهای نخبگان در کشور باید جدی گرفته شود،گفت: با مرزبندی ها استفاده از نخبگان نباید محدود شود و در مدیریت اجتماعی باید از ظرفیت این قشر استفاده شود.

آیت‌الله شعبانی موثقی گفت: در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی بیش از ۱۲۰ موکب توسط هیات‌های استان همدان تشکیل شده که دلدادگی مردم این خطه به سید و سالار شهیدان را می رساند.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس 
bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167048
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین