بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/06/25 - 10:15
  • - تعداد بازدید: 53
  • - تعداد بازدیدکننده: 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای اجرای برنامه‌های معرفتی و هویتی بنیاد نخبگان صورت گرفت/

برپایی اردوی جهادی مستعدان در روستای امامزاده حسن از توابع شهرستان فلارد چهارمحال و بختیاری

اردوی جهادی مستعدان در روستای امامزاده حسن از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری برپا شد.

به گزارش پایگاه‌ اطلا‎ع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، اردوی جهادی عمرانی فرهنگی به مدت 7 روز در روستای امامزاده حسن از توابع شهرستان فلارد برگزار شد و جمعی از نخبگان و دانشجویان استان چهارمحال و بختیاری به همراه گروه جهادی شهید علم الهدی دانشگاه شهرکرد، در روستای امامزاده حسن از توابع شهرستان فلارد در استان چهارمحال و بختیاری خدمت‌رسانی کردند.

این اردو در راستای برگزاری برنامه های معرفتی، هویتی بنیاد ملی نخبگان در مناطق محروم با تاکید بر انسجام و ترویج حرکت ‌های جهادی در راستای تحقق آرمان‌ های انقلاب اسلامی برگزار شد. 

تعمیر و مرمت مدارس (شامل گچ‌کشی و رنگ آمیزی کلاس‌ها، لوله‌کشی و حل مشکلات سرویس بهداشتی مدرسه، تعمیر مشکلات برق‌کشی مدرسه، تعمیر دروازه‌های فوتبال و نصب تور دروازه‌ها)، تنها بخشی از فعالیت های عمرانی این اردوی جهادی بود و در این اردو 18 جهادگر در قالب 3 تیم به خدمت رسانی به اهالی روستا پرداختند.

از جمله مهمترین فعالیت های فرهنگی این اردوی جهادی می توان به دیدار با خانواده معزز شهدا، برگزاری جلسات متعدد با دهیار، مسئول پایگاه بسیج، اعضای شورای اسلامی و مردم زحمتکش روستا برای احصا و شناسایی مشکلات، مسائل و معضلات روستا و بررسی و تحلیل راهکار‌ها اشاره کرد.

همچنین اکران فیلم و مستند، برگزاری جلسات شبانه با موضوعاتی از قبیل چرایی فعالیت گروه‌های جهادی، هدف از اعزام اردوهای جهادی، لزوم فعالیت‌های تشکیلاتی، توجه به علم و دانش و برنامه‌ریزی درسی، مباحثه پیرامون جهاد تبیین و کتابخوانی برای دانشجویان جهادگر، برگزاری مسابقات بین دانش‌آموزان مدرسه همراه با اهدای جوایز، شناسایی افراد با بیماری‌های حاد و صعب العلاج و معرفی آنان به خیریه جهت تامین کمک هزینه درمان اشاره کرد.

خودسازی جهادگران و بهره ‌مند شدن افراد جامعه از خدمات گروه ‌های جهادی از جمله فواید حرکت ‌های جهادی است. همچنین گره‌گشایی از زندگی مردم، ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی استعدادها و برقراری عدالت در زمینه برخورداری مردم از امکانات و زمینه‌ های پیشرفت را می توان از دیگر اهداف گروه ‌های جهادی دانست.


***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 173130
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین