بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/12/09 - 11:46
  • - تعداد بازدید: 529
  • - تعداد بازدیدکننده: 500
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل دفتر پایش و شبکه‌سازی سرآمدان و نخبگان خبر داد:

برپایی کارگاه آشنایی با قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور

مدیرکل دفتر پایش و شبکه‌سازی سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از برگزاری کارگاه یک روزه‌ آشنایی با قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ محمدحسین جهانگیری مدیرکل دفتر پایش و شبکه‌سازی سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از برگزاری کارگاه یک روزه‌ آشنایی با قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور خبر داد.

وی گفت: عدم آشنایی نخبگان با قوانین مرتبط با کار و بیمه می‌تواند مشکلات جدی را برای ایشان ایجاد کند که امید است با برگزاری برنامه‌هایی از این قبیل شاهد افزایش سطح آگاهی این عزیزان باشیم.

جهانگیری ادامه داد: در همین راستا با توجه به لزوم آشنایی استعدادهای برتر و نخبگان با قوانین استخدامی، کار و تامین اجتماعی کارگاه یک روزه‌ای در این خصوص برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر پایش و شبکه‌سازی سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت: این کارگاه مورخ 1401/12/11 با حضور ۲۵۰ نفر از استعدادهای برتر و نخبگان در سالن اجتماعات بنیاد ملی نخبگان از ساعت 9 تا 18 برپا خواهد شد.

گفتنی است، طرح جذب و نگهداری نیروی انسانی استعدادبرتر و نخبه در دستگاه‌های اجرایی در راستای تاکید مقام معظم رهبری و برای اجرای وعده‌های دولت مردمی سیزدهم، برای جذب و استفاده از نخبگان در دولت توسط سازمان امور اداری و استخدامی و بنیاد ملی نخبگان اجرا می‌شود.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164616
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین