بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/04/05 - 10:41
  • - تعداد بازدید: 219
  • - تعداد بازدیدکننده: 217
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست هیئت اندیشه‌ورز نخبگانی امور آب در استان سمنان

نشست هیئت اندیشه‌ورز نخبگانی امور آب در استان سمنان به منظور بررسی اثرات سوء تغییرات اقلیمی بر تأمین غذا و مصرف آب برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست علمی تأمین آب، فرصت‌ها و تهدیدها، با هدف تبیین اثرات سوء تغییرات اقلیمی بر تأمین غذا و مصرف آب، به همت بنیاد نخبگان استان سمنان در محل پردیس علوم و فناوری‌های نوین برگزار شد.

در این نشست، با بیان اینکه برای دستیابی به توسعه پایدار و رشد همه‌جانبه، حفظ و احیاء منابع طبیعی کشور ضروری است، عنوان شد: آب یکی از سرمایه‌های ملی است که عدم‌توجه به نحوۀ مصرف، تأمین و بازیابی علمی، خسارات جبران ناپذیری را به ذخائر تجدیدناپذیر آب که متعلق به نسل‌های آینده است، وارد می‌کند. 

در ادامه، با توجه به مأموریت هیئت‌های اندیشه‌ورز، تعدادی از مستعدان و صاحب‌نظر در حوزه‌های کشاورزی، محیط زیست، آبخیزداری و مدیریت منابع آبی، پالایش آب و فاضلاب و هواشناسی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

در پایان مقرر شد، جلسات هماهنگی هر دو هفته به صورت حضوری برقرار باشد تا وضعیت موجود تأمین آب در استان توسط گزارشات ادارات ذی‌ربط در مسئله آب به صورت دقیق تشریح شود.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166107
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین