بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/10/04 - 13:30
  • - تعداد بازدید: 16634
  • - تعداد بازدیدکننده: 14460
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان خبر داد:

برگزاری ۵۰ رویداد ایده‌شو در مدارس استعدادهای درخشان لرستان/ حمایت بنیاد از ایده‌هایی با قابلیت اجرا

رئیس بنیاد نخبگان لرستان از برگزاری ۵۰ رویداد ایده‌شو در مدارس استعدادهای درخشان استان خبر داد و گفت: در مبحث ایده‌شو افراد به دنبال ارائه ایده‌های خود هستند و بنیاد از ایده‌هایی که قابلیت انجام را داشته باشند حمایت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ حمزه امیری اظهار کرد: به منظور فرهنگ سازی در گفتمان علم و فناوری در استان و آشنایی دانش‌آموزان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با ادبیات کسب و کارهای نوین رویدادهای ایده‌شو در لرستان برگزار شدند.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۰ رویداد ایده‌شو در مدارس استعدادهای درخشان لرستان برگزار شده است.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان بیان کرد: در شرایط کنونی و با توجه به شعار سال ایجاد اشتغال‌های پایدار مبتنی بر علم و دانش ضروری است.

امیری اضافه کرد: در مبحث ایده‌شو افراد به دنبال ارائه ایده‌های خود هستند و بنیاد از ایده‌هایی که قابلیت انجام را داشته باشند حمایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری "ایده شو” پرورش قدرت خلاقیت و ایده‌پردازی، توسعه کسب و کار و کارآفرینی مبتنی بر دانش و فناوری و حمایت از ایده‌های نوآورانه و تبدیل این ایده‌ها به محصولات قابل ارائه به بازار است.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان گفت: با تقویت و حمایت ایده‌های نوآورانه می‌توان به توسعه کسب و کارهای فناورانه در استان کمک کرد.

امیری گفت: با برگزاری چنین رویدادهایی در مدارس می‌توان مهارت تفکر را در بین دانش‌آموزان تقویت کرد و حس رقابت برای ایده‌پردازی را برانگیخت.

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 162792
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین