بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/02/05 - 10:47
  • - تعداد بازدید: 498
  • - تعداد بازدیدکننده: 483
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان لرستان مطرح کرد:

بنیاد نخبگان از طرح‌های مطالعاتی اعضای هیات علمی استقبال می‌کند

رئیس بنیاد نخبگان لرستان با اشاره به خدمات مطالعاتی، گفت: بنیاد نخبگان از همکاری با طرح‌های مطالعاتی اعضای هیات علمی که در حال تبدیل وضعیت هستند، استقبال می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مسعود صادقی در نشست شورای آموزش عالی استان که با حضور وزیر علوم در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در استان طرحی تحت عنوان طرح توسعه هسته‌های مسئله‌محور داریم که در کل استان شامل دو نفر از اعضای هیات علمی شد.

وی تصریح کرد: این طرح مسئله محور است و چالش‌های استان را رفع خواهد کرد، انتظار می‌رود این طرح مورد حمایت مالی قرار گیرد و گسترش یابد.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان خاطرنشان کرد: خیلی از دانشگاه‌ها مانند دانشگاه علوم پزشکی، پیام نور، آزاد، علمی کاربردی هیچ سهمی در این طرح ندارند که انتظار می‌رود نگاه ویژه‌ای به آن شود.

صادقی با اشاره به جذب نخبگان، افزود: با توجه به اینکه این امر مورد تائید مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم نیز هست نخبگان بومی استان که از شرایط لازم برخوردارند، باید در اولویت جذب در لرستان قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه ما مهاجرت را به دو صورت خارج از استان و خارج از کشور می‌بینیم، اضافه کرد: تحصیلکردگان ما اگر خارج از استان هم بروند این نیز یک آسیب و مهاجرت است.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان با اشاره به خدمات مطالعاتی، ادامه داد: بنیاد نخبگان از همکاری با طرح‌های مطالعاتی اعضای هیات علمی که در حال تبدیل وضعیت هستند، استقبال می‌کند.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.



  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165191
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین