بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/14 - 11:11
  • - تعداد بازدید: 288
  • - تعداد بازدیدکننده: 284
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون وزیر نفت خبر داد:

بهره‌مندی از توان نخبگان در تدوین نظام‌نامه جامع پدافند غیرعامل صنعت نفت

معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت گفت: با استفاده از توان نخبگان و متخصصان کارآمد، نظام‌نامه جامع پدافند غیرعامل صنعت نفت تدوین می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛  وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت در نخستین نشست تدوین نظام جامع پدافند غیرعامل صنعت با اشاره به عملکرد قابل قبول و وجود ظرفیت‌های بسیار مطلوب در مدیریت اچ‌اس‌ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: باید از دستاوردها و تجربه‌های موجود برای تدوین نظام جامع پدافند غیرعامل صنعت نفت به بهترین شکل بهره برد تا نتایج کامل‌تر و جامعی تحقق یابد.

وی افزود: کارگروه تشکیل‌شده برای تدوین این نظام‌نامه، همگی از نخبگان و برترین‌های پدافند غیرعامل کشور هستند و با استفاده از این جمع متخصص و کارآمد می‌توان سندی کاربردی را تدوین و نهایی کرد.

مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز گفت: تدوین نظام جامع پدافند غیرعامل صنعت نفت می‌تواند به‌عنوان الگویی برای سایر صنایع بزرگ کشور در بحث پدافند غیرعامل استفاده و به ایجاد یک گفتمان واحد در پدافند غیرعامل منجر شود.

شاهمیرزایی ادامه داد: استفاده از دانش و فناوری روز جهان و تجربه‌های موفق موجود در وزارتخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ کشور در تدوین نظام جامع پدافند غیرعامل صنعت نفت می‌تواند قابل استفاده باشد.



***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@
 دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166672
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین