بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/10/17 - 12:31
  • - تعداد بازدید: 407
  • - تعداد بازدیدکننده: 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان آذربایجان‌‎غربی:

بهره‌‌برداری بهینه از امکانات و زمان، لازمة موفقیت فردی است

چهل‌امیرانی با اشاره به ویژگی‌های افراد موفق، استفاده بهینه از شرایط، امکانات و زمان را مهمترین شاخص افراد موفق دانست.

~/Asset/News/News/Image/indegdbdo[.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مهدی چهل‌امیرانی؛ رییس بنیاد نخبگان استان آذربایجان‌غربی در نشست تخصصی تبیین معیار‌ها و روش‌های موفقیت در زمینه‌های علمی، اجتماعی، دانشجویی، گفت: موفقیت هر شخص بر اساس شرایط و امکانات آن شخص تعیین و سنجیده می‌شود.



وی با بیان اینکه میزان موفقیت در انسان‌های مختلف، متفاوت است، افزود: زمانی می‌شود شخصی را موفق نامید که بتواند از شرایط، امکانات و زمان به بهترین نحو ممکن استفاده کند.



چهل‌امیرانی با اشاره به ضرورت ایجاد فضای پرسش و پاسخ در دانشگاه، اضافه کرد: یکی از کارکردهای مهم فضای دانشگاه برای دانشجو، امکان ارتباط‌گیری با سرآمدان علمی و به تبع آن، رشد شخصیت علمی-اجتماعی است چراکه این موضوع نقش بسزایی در موفقیت فردی خواهد داشت.



رییس بنیاد نخبگان آذربایجان‌‎غربی در ادامه با اشاره به طرح شهید احمدی‌روشن، اظهار داشت: در قالب این طرح، مستعدان با محوریت یک مسئله واقعی و به راهبری یک استاد خبره و زبده، در پروژه‌های مورد نیاز استان و اقلیم فعالیت پژوهشی کاربردی می‌کنند.



چهل‌امیرانی تصریح کرد: مجموعه بنیاد ملی نخبگان معتقد است اصلی‌ترین سرمایه کشور، نیروی فکری است که این نیروهای فکری و نخبگانی به دلیل برخورداری از توانایی‌های بیشتر، مسئولیت‌ بیشتری نیز در قبال چالش‌ها و مشکلات موجود دارند؛ البته برای اثرگذاری آنان، باید حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم را نیز به عمل آورد.
  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153950
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین