بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/03/30 - 08:54
  • - تعداد بازدید: 326
  • - تعداد بازدیدکننده: 322
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تأمین و ساماندهی نیروهای نخبه و کارآفرین در مرکز نوآوری بافقی نو و خانه نخبگان بافق

مرکز نوآوری بافقی نو و خانه نخبگان بافق فعالیت در راستای تأمین و ساماندهی نیروهای نخبه و کارآفرین را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی اظهار کرد: امروز شرکت‌های بزرگ صنعتی تبدیل به مگا صنعت شده اند و همزمان در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: اگر نیازهای مگاصنعت به درستی شناسایی شود و مورد توجه قرار گیرد به طور حتم می‌توان به آینده موفق اقتصادی کشور امیدوار بود.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری بافقی نو و خانه نخبگان بافق گفت: این فعالیت‌ها برای تأمین و ساماندهی نیروهای نخبه و کارآفرین است که خوشبختانه معاون علمی و رئیس بنیاد ملی نخبگان قول‌های خوبی برای حمایت از نیروهای کارآفرین و توسعه هسته‌های فناورانه داده است.

وی با بیان اینکه فعالیت این مراکز نیاز به سرمایه گذاری دارد تصریح کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی در گام بعدی راه اندازی صندوق CVC را دنبال کرد که این صندوق با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

حمیدیان اضافه کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی قبل از اینکه قانون جهش دانش بنیان ابلاغ و مجوزها صادر شود پیگیر سرمایه گذاری برای سرعت گرفتن فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان بود اما صدور مجوزها، سرعت فعالیت‌ها را بالا برد و ما امروز شاهد انعقاد قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان هستیم.

 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165997
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین