بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/01/20 - 13:13
  • - تعداد بازدید: 403
  • - تعداد بازدیدکننده: 398
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر دیدار و گفت‌وگو فرماندارن استان با نخبگان

استاندار سیستان و بلوچستان در همایش فرمانداران استان بر دیدار و گفت‌وگو مسئولان استانی با نخبگان و توجه ویژه به اقتصاد دانش‌بنیان تاکید کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان باید در زمینه پیگیری امور همت گمارند و به اقتصاد دانش‌بنیان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت: دلایل تاکید بر اهمیت تعاونی‌های دانش بنیان این است که در راستای رعایت عدالت اقتصادی چندین نفر با سرمایه‌های کوچک کنار همدیگر در عرصه‌های مختلف دامداری، کشاورزی، شیلات و …، کارهای بزرگی انجام دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر انضباط مالی و اهمیت اجرای صحیح پروژه‌ها، ادامه داد: نظارت بر پروژه‌، فعالیت مدون، پیشرفت فیزیکی و زمانبندی پروژه‌ها باید مورد توجه مسئولان باشد.

کرمی با اشاره به نقش مردم در اقتصاد نیز گفت: اقتصاد مردمی باید مورد توجه قرار گیرد، نقدینگی‌ها در کار تولیدی به کار گرفته و تشویق، هدایت و فراهم کردن شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری صورت بگیرد.

وی در این دیدار به تلاش‌های شبانه‌روزی فرمانداران در انجام کارها، بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی، دیدار با نخبگان، گفتگو با سران طوایف و استفاده از توان اقشار مختلف در انجام امور تاکید کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمت به خلق جزو فرمان‌های الهی است، تاکید کرد: اکنون که فرصت دارید با تمام وجود از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنید زیرا فرصت‌ها زود گذر هستند.



***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165025
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین