بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/06/20 - 08:20
  • - تعداد بازدید: 279
  • - تعداد بازدیدکننده: 276
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی مطرح شد:

تداوم فعالیت نخبگی، شرط استمرار حضور در طرح بورسیه صنعتی است

اولین نشست هماهنگی با نمایندگان واحدهای صنعتی منتخب برای اجرای طرح بورسیه صنعتی در استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای اجرای شیوه‌نامه اجرای آزمایشی توسعه بکارگیری دانشجویان مستعد تحصیلی در واحدهای اقتصادی، اولین جلسه هماهنگی با نمایندگان واحدهای صنعتی منتخب برای اجرای طرح بورسیه صنعتی در استان گیلان با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان و مدیر آموزشی دانشگاه گیلان برگزار شد.

در این جلسه، شیرینی؛ رئیس بنیاد نخبگان گیلان در خصوص اجرای شیوه‌نامه طرح بورسیه صنعتی، بیان داشت: آشنا کردن دانشجویان مستعد با فضا و نیازهای واقعی صنعت و محیط کار مرتبط با رشته، هدف اصلی این طرح است که می‌تواند توانایی فرد را برای ورود به فضای شغلی خود افزایش و ارتقاء دهد. فراهم کردن امکان شناسایی و جذب بهترین نیروها برای صنایع و رفع نیاز آنها به نیروی انسانی متخصص، هدف دیگر طرح بورسیه صنعتی است.

رئیس بنیاد نخبگان ضمن تشریح جزئیات این طرح، افزود: دانشجویان برگزیده در طی تحصیل، هم در محیط کار و هم در محیط آموزشی، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و ادامه بهره‌مندی آنان از مزایای این طرح منوط به رضایت‌مندی دانشگاه و صنعت از عملکرد آنان است.

شیرینی در ادامه در خصوص چگونگی اجرای شیوه‌نامه، ترکیب کارگروه، انتخاب و همکاری با واحدهای اقتصادی، توضیحاتی ارائه و از مجموعه‌های شرکت ماشین‌سازی امیدی کارن لاهیج، شرکت فرآوری و ساخت ایران و شرکت صنایع پوشش گیلان به جهت اعلام ظرفیت و همکاری در اجرای این طرح، تشکر کرد.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس 
bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167219
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین