بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/10/02 - 08:14
  • - تعداد بازدید: 178
  • - تعداد بازدیدکننده: 175
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ترویج فرهنگ گفت‌وگو برای تقویت نوآوری در هفتمین رویداد «بینشانه»

رویداد «بینشانه» با هدف ترویج فرهنگ گفت‌وگو برای تقویت نوآوری و به اشتراک گذاشتن سرمایه‌های تجربی افراد با تخصص‌های گوناگون برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ هفتمین رویداد «بینشانه» با شعار «بینشانه، سکوی اشتراک بینش نو» با هدف ترویج فرهنگ گفت‌وگو برای تقویت نوآوری و به اشتراک گذاشتن سرمایه های تجربی افراد با تخصص های گوناگون با حمایت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی برگزار شد.

امسال، بینشانه قصد پرداختن به این مهم را دارد که چگونه در شرایط دشوار می توان همچنان به ریسمان امید متصل ماند و ادامه داد.

در این رویداد، پوریا مشیدی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با عنوان «زخمه اخلاص اندر صدر جان...»، حسین مدنی، انسان شناس با عنوان «لطفا ناامید باشید!»، توحیدی، مشاور مدیریت و تفکر با عنوان «در ستایش یاس فعال» و سید محمد حسین حمیدی عضو هیأت مدیره‌ شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه‌ حرکت اول با عنوان «پارادوکس امید» و مهدیه تاج آبادی ابراهیمی، مدیرعامل و تجاری ساز شرکت بایوسیمتیک با عنوان «زن، امید، موفقیت» به ایراد سخنرانی پرداختند.

هفتمین رویداد بینشانه در آخرین روز پاییز در تقارن با بلندترین شب سال در محل سالن کوشک هنر کتابخانه ملی برگزار شد تا بار دیگر یاداوری کند که پس از طولانی ترین شبها باز خورشید سربرآورده و روشنایی و امید پیروز می شود.


 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168870
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین