بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/03/31 - 12:58
  • - تعداد بازدید: 480
  • - تعداد بازدیدکننده: 470
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرپرست بنیاد نخبگان استان کرمان:

تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در حوزه امداد و هلال احمر ضرورت دارد/ به‌کارگیری توان نخبگانی در مناطق محروم با برگزاری اردوهای مهارتی

سرپرست بنیاد نخبگان استان کرمان گفت: ارتقاء حس تعهد و مسئولیت‌پذیری و به‌کارگیری توان نخبگانی در مناطق محروم با برگزاری اردوهای مهارتی در مناطق کمتربرخوردار و محروم با کمک جمعیت هلال‌احمر استان محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور زمینه‌سازی برای تعمیق همکاری و تعامل بین‌دستگاهی در حوزه نخبگان، نشست سرپرست بنیاد نخبگان استان کرمان با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان و معاون امور داوطلبانه این نهاد برگزار شد.

در این دیدار، قاسم سرگزی؛ سرپرست بنیاد نخبگان استان با اشاره به لزوم توسعه همکاری دو جانبه، بر تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز و اتاق فکر امدادی تأکید کرد و گفت: یکی از رسالت‌های بنیاد ملی نخبگان، ارتقاء حس تعهد و مسئولیت‌پذیری و به‌کارگیری توان نخبگانی در مناطق محروم است که این امر با برگزاری اردوهای مهارتی در مناطق کمتربرخوردار و محروم با کمک جمعیت هلال‌احمر استان محقق می‌شود.

فلاح؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز با تأکید بر لزوم افزایش نقش‌آفرینی در حوزه‌های مختلف، افزود: ایجاد و افزایش هماهنگی بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و استفاده از ظرفیت‌های آنها برای نخبگان گام اول نقش‌آفرینی حداکثری نخبگان است.

وی در ادامه ضمن معرفی جمعیت هلال‌احمر و زمینه‌های همکاری با بنیاد نخبگان استان کرمان، به ضرورت برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های ایجاد کسب‌وکار خرد اشاره کرد.

سام‌زاده؛ معاون امور داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان نیز ضمن اشاره به همراهی و حضور فعال بنیاد نخبگان استان در بلایای طبیعی و غیرطبیعی با نقش‌آفرینی نخبگان، تأکید ویژه‌ای بر حضور نخبگان در موضوعات حیاتی هلال احمر داشت.

در پایان مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بنیاد نخبگان استان کرمان و جمعیت هلال احمر استان برای عملیات‌سازی موارد عنوان شده منعقد شود.

 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166015
کلمات کلیدی
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین