بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/03/08 - 10:30
  • - تعداد بازدید: 510
  • - تعداد بازدیدکننده: 503
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان کردستان خبر داد:

تشکیل کارگروه فرهنگی بنیاد نخبگان استان کردستان

رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان از تشکیل کارگروه فرهنگی بنیاد نخبگان استان در راستای تحقق سند راهبردی کشور در امور نخبگان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای تشکیل کارگروه فرهنگی بنیاد نخبگان استان کردستان، رئیس بنیاد نخبگان استان به همراه جمعی از نخبگان و سرآمدان دانشگاهی استان با حجت‌الاسلام و المسلمین فرهنگیان، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه­های استان کردستان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار دکتر سلیمی رئیس بنیاد نخبگان استان ضمن بیان موضوعات نخبگانی و مشکلات پیش رو در استان به ضرورت تشکیل کارگروه فرهنگی بنیاد نخبگان استان اشاره کرد و این امر را اقدامی مهم در راستای تحقق سند راهبردی کشور در امور نخبگان و زمینه سازی برای حکمرانی نخبگان برشمرد.

در ادامه این جلسه، جمعی از نخبگان استان به بیان انتقادات و پیشنهادات خود درباره فرایندهای جذب در دانشگاه­ها و دستگاه­های اجرایی پرداختند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان نیز ضمن بیان نکاتی پیرامون اهمیت مسئله حمایت از نخبگان بومی، برای پیگیری امور نخبگانی در دانشگاه ها اعلام آمادگی کرد و گفت: به طور قطع مساعدت‌ها لازم در خصوص حل مسائل نخبگان در دانشگاه های استان صورت می‌گیرد.

در این نشست همچنین، توافقات اولیه در راستای تشکیل کمیته فرهنگی بنیاد در استان کردستان صورت گرفت.


 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165691
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین