بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/06/17 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 480
  • - تعداد بازدیدکننده: 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان لرستان:

تعامل دستگاه‌های حاکمیتی، شرط لازم برای تحقق اهداف نخبگانی است

امیری با اشاره به لزوم زمینه‌سازی برای شکوفایی استعدادهای دانشگاهی، تعامل دستگاه‌های حاکمیتی با بنیادهای نخبگان استانی را شرط لازم برای تحقق این مهم دانست.

~/Asset/News/News/Image/jjjfff.jpeg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور توسعۀ فرهنگ نخبگانی و آشنایی بیشتر جامعۀ دانشگاهی با تسهیلات و حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان، حمزه امیری؛ رییس بنیاد نخبگان لرستان با حضور در صدا‌وسیمای مرکز لرستان، به تشریح فعالیت‌های بنیاد نخبگان استان و همچنین تبیین برنامه‌های این بنیاد در راستای بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت.


وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و توجه ویژه ایشان به جوانان و نخبگان، به نقش و جایگاه ویژه نیروهای انسانی نوآور، خلاق، خوش فکر و جسور در توسعه کشور و استان اشاره و بر لزوم حمایت از این ظرفیت‌ها و زمینه‌سازی برای حضور فعال آنان در جامعه تأکید کرد.


امیری در ادامه ضمن تشریح انواع حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بنیاد ملی نخبگان از جامعۀ نخبگانی در حوزه‌های مختلف، به نحوه بهره‌مندی متقاضیان از این تسهیلات اشاره کرد.


رییس بنیاد نخبگان لرستان زمینه‌سازی برای شکوفایی استعدادهای تحصیلی و دانشگاهی و نائل شدن آنها به مرحله نخبگی را از رسالت‌های بنیاد ملی نخبگان برشمرد و به اهمیت هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های حاکمیتی درون‌استانی برای رسیدن به این مهم اشاره کرد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 152572
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین