بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/08/21 - 09:02
  • - تعداد بازدید: 288
  • - تعداد بازدیدکننده: 282
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان خبر داد:

تفاهم‌نامه همکاری بین‌رشته‌ای در حوزه سلامت منعقد شد/ لزوم حمایت از شکل‌گیری پژوهش‌های بین‌رشته‌ای

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین‌رشته‌ای در حوزه سلامت میان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی اصفهان، صنعتی اصفهان و بنیاد نخبگان استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ تفاهم‌نامه همکاری علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، صنعتی اصفهان و رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان با رویکرد ایجاد شبکه پژوهش‌های بین‌رشته‌ای در حوزه سلامت به امضا رسید.

حسین ربانی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان در همین رابطه، ضمن تأکید بر لزوم حمایت از شکل‌گیری پژوهش‌های بین‌رشته‌ای، گفت: این تفاهم‌نامه در ادامه تفاهم‌نامه سال 1398 مابین دانشگاه‌هاست و بر اساس آن از فعالیت‌های مشترک پژوهشی حوزه سلامت با حضور  محققان (حداقل از دو دانشگاه) حمایت می‌کند.

وی افزود: هدف اصلی از تشکیل این شبکه، ایجاد تیم‌های بین‌دانشگاهی بوده و در همین راستا، تاکنون طی دو دوره فراخوان، 24 تیم تشکیل شده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان با بیان اینکه پژوهش‌های حوزه سلامت نیازمند حضور متخصصان از رشته‌های مختلف علوم پزشکی، علوم انسانی، هنر، علوم اجتماعی، فنی مهندسی و علوم پایه است، تصریح کرد: با توجه به استقبال و حمایت بسیار خوب رؤسای دانشگاه‌ها، امید است در آینده نزدیک فعالیت‌های بین‌رشته‌ای سلامت و تشکیل هسته‌های تخصصی در این حوزه توسعه یابد. به همین منظور به زودی فراخوان‌های جدید اعلام می‌شود.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 162055
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین