بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/10/21 - 09:06
  • - تعداد بازدید: 1195
  • - تعداد بازدیدکننده: 1053
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تمدید مهلت شرکت در جشنواره امیرکبیر

مهلت شرکت در سومین جشنواره ملی «امیرکبیر» تا ۲۵ دی ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مهلت شرکت در سومین جشنواره ملی «امیرکبیر» با هدف شناسایی رساله‌ها، پایان‌نامه‌ها و طرح‌های دانشجویی موفق که بر اساس تقاضای کارفرمایان نوشته شده و به مرحله اجرا رسیده باشند، تا ۲۵ دی ماه تمدید شد.

در جشنواره امیرکبیر، استفاده از نتایج رساله‌ها و پایان‌نامه‌های کاربردی در بخش‌های مختلف تولید، خدمات و کشاورزی از اهداف اصلی است.

طرح‌ها و پایان‌نامه‌های ارسالی به این جشنواره باید در بازه زمانی یکم مهر ماه سال ۱۳۹۹ لغایت سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۱ دفاع شده باشند و مهلت ارسال آثار نیز تا ۲۵ دی ماه تمدید شده است.

سومین جشنواره امیرکبیر با هدف جذب رساله‌های دکتری و پایان‌نامه‌های تحقیقات کاربردی و کارفرمایی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها، استادان و نخبگان علمی در محورهای علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، و هنر برگزار می‌شود.

طرح‌ها و پایان‌نامه‌ها در سه گروه دانشجویان برتر، استادان برتر که راهنمایی پایان‌نامه‌ها را بر عهده داشته‌اند و دانشگاه برتر پذیرش و مورد داوری قرار گرفته و معرفی می‌شوند و اختتامیه این جشنواره در بهمن‌ماه سال جاری در کرج برگزار می‌شود.

گفتنی است، متقاضیان برای شرکت در این جشنواره که با همکاری جهاد دانشگاهی استان البرز، اتاق بازرگانی البرز، بنیاد نخبگان البرز، سازمان انتشارات، و دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی و پژوهشی برگزار می‌شود، می­‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی payanname.alborzjde.ir  نسبت به بارگذاری مستندات مورد نیاز برای شرکت در جشنواره اقدام کنند و برای آگاهی بیشتر با شماره‌های ۰۲۶۳۴۵۰۵۱۵۱ و یا ۰۲۶۳۲۵۰۸۴۱۳ داخلی ۱۱۴ تماس بگیرند.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 163999
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین