بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/08/08 - 08:43
  • - تعداد بازدید: 508
  • - تعداد بازدیدکننده: 504
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نخبگان و حل مسائل اساسی کشور/

توان نخبگان در خدمت توسعۀ منطقه آزاد مهران قرار می‌گیرد

در طرح جامع (ساختار –راهبردی) منطقه آزاد تجاری –صنعتی مهران تلاش شده با کمک و راهکارهای نخبگان، به منظور توسعه کسب و کارها در استان برنامه‌ریزی مناسبی صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در همایش طرح توسعه هسته‌های مسئله‌محور (طرح شهید احمدی روشن) در استان ایلام، نتایج مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری-صنعتی مهران با حضور اعضای هیئت علمی و مدیران دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این همایش، محمد ایدی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان در خصوص ماموریت‌ها، اهداف و برنامه‌های این بنیاد، گفت: در راستای توسعه همه‌جانبه استان و اجرای برنامه‌های اقتصادی به ویژه در منطقه آزاد تجاری- صنعتی مهران، می‌توان از ایده‌های نخبگان استفاده کرد.

وی ضمن تشریح طرح توسعه هسته‌های مسئله‌محور (طرح شهید احمدی روشن)، بیان کرد: با استفاده از اساتید خبره و دانشجویان مستعد، می‌توان مشکلات مسئله‌محور استان را احصاء و برطرف کرد.

ایدی در خصوص تهیه طرح جامع (ساختاری – راهبردی) منطقه آزاد تجاری – صنعتی مهران، اضافه کرد: در این طرح تلاش شده با کمک و راهکارهای نخبگان، به منظور توسعه کسب و کارها در استان برنامه ریزی مناسبی صورت پذیرد.

نورالدین رحیمی؛ مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران نیز به ظرفیت‌های منطقه آزاد مهران در جهت توسعه کسب‌وکارها و اقتصاد با هدف تحقق آمایش سرزمینی تأکید و تصریح کرد: برای توسعه منطقه آزاد به همۀ ظرفیت‌های موجود در منطقه، به ویژه توان، ایده‌ها و پیشنهادات نخبگان و مستعدان نیاز است.

علی حیات‌نیا؛ مدیر پروژه طرح جامع منطقه آزاد مهران نیز ضمن معرفی ظرفیت‌ها، پتانسیل و آیندۀ مهران به عنوان مرکز ثقل اقتصادی استان، یادآور شد: در این مسیر به‌کارگیری توان نخبگان یک ضرورت است.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.



 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167982
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین