بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/17 - 10:37
  • - تعداد بازدید: 302
  • - تعداد بازدیدکننده: 297
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان:

توسعه سیستان و بلوچستان در گرو انسجام نخبگانی در فهم و حل مسئله است

معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید از ظرفیت‌های بی‌نظیر سیستان و بلوچستان استفاده و آنها را بالفعل کرد تا توسعه در استان شتاب گیرد و عقب‌ماندگی‌ها جبران شود، این مهم نیازمند انسجام نخبگانی در فهم و حل مسئله است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ رضا شریفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تاریخ انتخابات‌های مختلف در استان بسیار پر افتخار و غرور آفرین بوده است، تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله انتخاباتی در سیستان و بلوچستان، انسجام همگانی خصوصاً در حوزه نخبگانی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، ادامه داد: سیستان و بلوچستان استان اولویت‌ها است، باید از ظرفیت‌های بی‌نظیر استفاده و آنها را بالفعل کرد تا توسعه در استان شتاب گیرد و عقب‌ماندگی‌ها جبران شود، این مهم نیازمند انسجام نخبگانی در فهم و حل مسئله است.

شریفی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان مزیت‌های فراوانی از جمله تنوع قومی و جغرافیایی دارد که می‌تواند موجبات توسعه منطقه را فراهم کند. باید از ظرفیت طوایف، علما و روحانیون شیعه و سنی، تحصیلکردگان و نخبگان علمی برای حل چالش‌ها و مشکلات استان استفاده کرد.

وی تصریح کرد: باید همه و خصوصاً اصحاب رسانه از ظرفیت‌های موجود برای کاهش تبعات و مشکلات موجود در استان بهره‌گیری کنند تا انسجام نخبگانی شکل گیرد، تمام تلاش و دغدغه ما این است این قدرت کانون اجتماعی مردم استان را در سطح ملی افزایش دهیم و مطالبه‌گری را نهادینه کنیم.

شریفی خاطرنشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان بصیر، فهیم و آگاه هستند باید وظیفه خدمت‌گذاری خود را در قبال آنان به نحو مطلوب انجام دهیم.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@
 دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166722
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین