بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/10/01 - 12:31
  • - تعداد بازدید: 992
  • - تعداد بازدیدکننده: 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال‌و‌بختیاری:

توسعه علم‌و‌فناوری مهمترین عامل موفقیت نیروی‌انتظامی است

برزوئی گفت: نیروی‌انسانی خلاق و نخبه، محوری‌ترین و اساسی‌ترین عامل موفقیت‌های نیروی انتظامی و رشد و توسعه علم‌و‌فناوری در این حوزه است.

~/Asset/News/News/Image/IMG_7865.JPG

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست هماندیشی مستعدان‌برتر با هیئت‌رئیسه فرماندهی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری با هدف تقویت سرمایۀ اجتماعی پلیس و فعالیت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی حوره نظم و امنیت استان، برگزار شد.


در این نشست، سرهنگ فضل‌الله برزوئی؛ جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال‌و‌بختیاری با اشاره به اینکه دفتر تحقیقات کاربردی نیروی‌انتظامی پل ارتباطی جامعه علمی با نیروی انتظامی است، گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی نسبت به چند سال گذشته پیشرفت‌های علمی وتحقیقاتی فراوانی دست پیدا کرده است.


وی با بیان اینکه محوری‌ترین و اساسی‌ترین عامل موفقیت‌های نیروی انتظامی و رشد و توسعه علم‌و‌فناوری در این حوزه، نیروی‌انسانی خلاق و نخبه است، افزود: استفاده از فکر و ایده نخبگانی در حوزه نیروی انتظامی می‌تواند در کاهش بسیاری از معضلات و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی چاره‌ساز باشد. در همین راستا دفتر تحقیقات نیروی انتظامی پذیرای فکر و اندیشه نخبگان استانی است.


بروزی اظهار داشت: از آنجاییکه نیروی انتظامی دارای بار مسئولیتی و مأموریت‌های متعددی است و ارتباط مستقیمی با نظم و امنیت مردم دارد؛ با همکاری و ارائه طرح‌های کاربردی از طریق جامعه نخبگانی می‌توانند به اهداف نیروی انتظامی کمک شایانی کنند.


مالک بهمنی؛ رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان نیز با اشاره به اینکه هدف از برگزاری چنین نشست‌های آشنایی جامعه نخبگانی  با برنامه و اهداف دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی است، تصریح کرد: مشارکت هدفمند اجتماع نخبگانی استان با دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی می‌تواند بسیاری از چالش‌ها و آسیب‌های موجود در استان را با استفاده از توانمندی نخبگان استانی را کاهش داد.


بهمنی خاطرنشان کرد: دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی آماده پذیرفتن مقالات و طرح‌های تحقیقاتی مستعدان‌برتر و دانشجویان خلاق و خوش‌فکر استان است و آمادگی لازم برای حمایت از ایده‌های کاربردی را دارد.


در ادامه این نشست، مستعدان‌برتر به ارائه طرح و ایده‌ها در زمینه تقویت سرمایه اجتماعی پلیس و فعالیت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی حوزه نظم و امنیت استان پرداختند.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153776
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین