بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/04/20 - 15:20
  • - تعداد بازدید: 218
  • - تعداد بازدیدکننده: 70
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با امضای یک تفاهم‌نامه صورت گرفت/

توسعۀ فعالیت‌های نخبگان در نانوفناوری در دستور کار بوشهری‌ها

تفاهم‌نامه همکاری علمی، فناوری، آموزشی و ترویجی بنیاد نخبگان استان بوشهر و انجمن نانوفناوری استان منعقد شد.

~/Asset/News/News/Image/nanofanavari-00.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور زمینه‌سازی برای بکارگیری ظرفیت‌های بومی در راستای هدایت و حمایت بیشتر از مستعدان‌برتر و نخبگان، تفاهم‌نامه همکاری علمی، فناوری، آموزشی و ترویجی بنیاد نخبگان استان بوشهر و انجمن نانوفناوری استان منعقد شد.


در این نشست، الله‌کرم اخلاقی؛ رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر ضمن اشاره به نقش مهم نخبگان و مستعدان در توسعه و تعالی بومی، بر توسعه همکاری‌های علمی و فناوری تاکید کرد و گفت: نانو به عنوان یکی از 10 علم برتر و اثرگذار در جهان است.


حسین اسکندری؛ رییس انجمن نانو فناوری شعبه استان نیز با ارائه گزارش فعالیت‌های انجمن در سال های گذشته در حوزه‌های آموزش، فناوری و تجاری‌سازی، بر لزوم توسعۀ همکاری این انجمن با بنیاد نخبگان استان تأکید کرد.


همکاری در زمینه استفاده از ظرفیت نخبگان، سرآمدان و مستعدان‌برتر در حوزه آموزش، ترویج  و تجاری‌سازی محصولات نانو، همکاری در برگزاری دوره­‌ها و رویدادهای فناورانه آموزشی، نخبه­‌پروری، کارگاه­­‌ها، سمینارها و همایش‌های علمی در حوزه‌های مشترک و همچنین همکاری در زمینه ارتباط مؤثر و اخذ اعتبارهای فناورانه از ستادهای توسعه فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری به خصوص تعامل مؤثر با ستاد ویژه توسعه نانوفناوری، از مهمترین مفاد این تفقام‌نامه است.


همکاری در جهت فراهم آوردن امکانات پژوهشی (نرم­‌افزاری و سخت‌افزاری) مورد نیاز بنیاد در پژوهش‌های مشترک و همکاری مشترک در خصوص آموزش و ترویج مهارت‌های نانو در حوزه دانش‌آموزی جهت حضور در مسابقات و المپیاد نانو، از دیگر مفاد ذکر شده است.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 146778
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین