بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/12/16 - 09:30
  • - تعداد بازدید: 568
  • - تعداد بازدیدکننده: 553
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی مطرح شد:

توسعۀ منطقه‌ای در گرو شبکه‌سازی نخبگانی است

نشست هم­‌اندیشی نخبگانی با حضور سرپرست بنیاد نخبگان استان کرمان و جمعی از مستعدان برتر استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با توجه به سیاست بنیاد ملی نخبگان در دولت سیزدهم مبنی بر ارتباط هدفمند با مستعدان و نخبگان استان­ها و همچنین زمینه‌سازی جهت اثرگذاری مستعدان برتر از طریق ارتباط با دستگاه­های اجرایی جهت آشنایی با مسائل آن­ها و اقدام جهت حل آن مسائل و مشکلات از طریق تشکیل هسته‌های نخبگانی، نشست هم­‌اندیشی نخبگانی با حضور سرپرست بنیاد نخبگان استان کرمان و جمعی از مستعدان برتر استان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در این نشست، سرگزی؛ سرپرست بنیاد نخبگان استان کرمان ضمن اشاره به حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان از مستعدان برتر در قالب طرح­های رویدادهای رقابتی مسئله محور و هسته های مسئله محور، به تشریح شیوه‌نامه­ طرح­های مذکور پرداخت و گفت: شبکه­‌سازی نخبگانی یکی از برنامه‌­های اصلی این بنیاد است و برای تحقق آن تعامل خوبی با دستگاه­های اجرایی جهت رفع مشکلات استان صورت گرفته است.

وی افزود: عدم شناخت افراد تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان و همچنین سایر افراد توانمند، از مشکلات و مسائل دستگاه‌های اجرایی و صنعت است و این بنیاد قصد دارد با تشکیل کارگروه ­ها و عضو­گیری از مستعدان برتر و مطالبه­‌گری جدی جامعه نخبگانی این امر را محقق کند.

سرگزی در پایان دریافت پیشنهادات و نظرات نخبگانی و عملیاتی‌کردن آنها را امری لازم برای رسیدن به توسعه‌یافتگی در همۀ بخش‌ها دانست.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164726
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین