بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/12/23 - 09:00
  • - تعداد بازدید: 274
  • - تعداد بازدیدکننده: 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرپرست استانداری ایلام:

تکریم نخبگان، لازمة توسعه‌یافتگی است

نوذری گفت: اشتراک‌گذاری دانسته‌ها و داشته‌های نخبگان و هدایت آنها به سمت نیازهای موجود، دریچه‌های تازه‌ای از توسعه و تعالی را به سوی جامعه باز می‌کند.

~/Asset/News/News/Image/indexyutryrtyr.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور الگوسازی از مفاخر و پاسداشت خدمات نخبگانی، مراسم تکریم از دکتر امیلیا عبدالهی؛ پزشک و کارآفرینی‌برتر غرب کشور به همت بنیاد نخبگان استان ایلام برگزار شد.



در این مراسم، محمد نوذری؛ سرپرست استانداری ایلام ضمن تقدیر از بنیاد نخبگان استان ایلام در برگزاری این برنامه، به برخی از خدمات دکتر عبدالهی اشاره کرد و گفت: دکتر امیلیا عبدالهی به عنوان یکی نخبه خارجی، خدمات بسیار ارزنده‌‌ای به این خطه داشته است.



وی افزود: دکتر عبدالهی در سال‌های متمادی حضور در این خطه، منشاء اثرات بسیاری خاصه در دوران دفاع‌مقدس و امدادرسانی به مجروحان و جانبازان جنگ‌تحمیلی بودند و در این راه فداکاری بسیاری کرده‌اند.



نوذی ادامه داد: در فرهنگ ایران خاصه در غرب کشور، همواره پاسداشت نخبگان و مفاخر یک اقدام پسندیده بوده و هست چراکه نخبگان مولد تولید قدرت و ثروت واقعی در جامعه هستند.



سرپرست استانداری ایلام احترام و تکریم نخبگان را لازمة توسعه‌یافتگی دانست و گفت: حضور نظام‌مند نخبگان در کنار یکدیگر و اشتراک‌گذاری دانسته‌ها و داشته‌هایشان و سپس هدایت آن به سمت نیازهای موجود، می‌تواند دریچه‌های تازه‌ای از توسعه و تعالی را به سوی جامعه باز کند.



در انتهای این مراسم با حضور محمد نوذری؛ سرپرست استانداری ایلام، مریم حضرتی؛ معاون پرستاری وزارت بهداشت و مژگان صالحی‌پور؛ رییس بنیاد نخبگان استان ایلام، از دکتر امیلیا عبدالهی؛ پزشک و کارآفرین‌‍‌برتر غرب کشور تقدیر شد.
  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 150980
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین