بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/01/21 - 14:51
  • - تعداد بازدید: 312
  • - تعداد بازدیدکننده: 121
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان لرستان:

جامعه باید با اصلاح رویکردها، نیروی‌انسانی نخبه خود را بشناسد

حمزه امیری؛ رییس بنیاد نخبگان لرستان با تأکید بر نقش جامعه در حفظ و ماندگاری نخبگان و مستعدان‌برتر، گفت: جامعه باید با اصلاح رویکردها، نیروی‌انسانی نخبه و مستعدبرتر را به عنوان مهمترین سرمایة خود بشناسد.

~/Asset/News/News/Image/indexقغقثغثقغثظقغا.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مراسم تقدیر از استعدادهای برتر تحت حمایت کمیته امداد  امام خمینی(ره) با حضور مسئولان استان لرستان برگزار شد.



در این مراسم، حمزه امیری؛ رییس بنیاد نخبگان لرستان با تأکید بر نقش جامعه در حفظ و ماندگاری نخبگان و مستعدان‌برتر، گفت: جامعه باید با اصلاح رویکردها، نیروی‌انسانی نخبه و مستعدبرتر را به عنوان مهمترین سرمایة خود بشناسد.



وی جوانان خلاق و نوآور را آینده‌ساز و تحول‌‎آفرین توصیف کرد و افزود: این افراد می‌توانند فضایی تازه برای تحول و تغییرهای سرنوشت‌آفرین در استان و کشور ایجاد ‌کنند.



امیری یادآور شد: مهمترین رسالت و هدف بنیاد ملی نخبگان و به تبع آن بنیادهای نخبگان استانی و مجموعة نظام‌نخبگانی، زمینه‌سازی و فراهم‌کردن بستر مناسب برای توانمندسازی و در نهایت اثرگذاری این افراد است.



در بخش دیگری از این مراسم، جلال شیخ‌پور؛ مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) استان لرستان اظهار داشت: توانمندسازی مهمترین رکن این نهاد در امدادرسانی به افراد تحت پوشش بوده و هست و به همین منظور تلاش دارد با اعطای تسهیلات و حمایت‌ها این امر را محقق کند.



 وی با اشاره به تسهیلات حمایتی در حوزة آموزش، افزود: تلاش بر این است که افراد بعد از تحصیلات بتوانند بر حسب استعداد و علاقه در شغل مناسب مشغول خدمت شوند.



شیخ‌پور ادامه داد: بسیاری نخبگان که امروزه پشتوانه فکری، امدادی، اداری و اجتماعی کمیته امدادند، پیشتر از افراد تحت حمایت این نهاد بودند.



وی تصریح کرد: استعدادهای‌برتر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌توانند در آینده علاوه بر توسعة فردی، نقش بزرگی در تحولات کشور ایفا کنند.
  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 144591
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین