بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/06/04 - 12:09
  • - تعداد بازدید: 293
  • - تعداد بازدیدکننده: 284
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کیخا در مراسم تکریم مهدی بلالی‌مود نخبه معاصر:

جامعه نخبه‌پرور تکریم عالم را به عنوان یک اصل می‌پذیرد

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت: جامعه نخبه‌پرور تکریم عالم را به عنوان یک اصل می‌پذیرد، بنیاد ملی نخبگان نیز برای اینکه جریان نخبه‌پروری را در کشور نهادینه کند، نیازمند تکریم علم و به تبع آن تکریم اندیشمندان و عالمان و الگوسازی از آنان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مراسم تکریم دکتر مهدی بلالی‌مود نخبه معاصر و رونمایی از کتاب «از مود تا لاهه» با حضور معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان و جمعی از نخبگان و سرآمدان کشور در محل بنیاد نخبگان استان تهران برگزار شد.

در این مراسم، یاسین کیخا؛ معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه متاسفانه برخی پزشکان به بیمار و مجروح نگاه انسانی ندارند، گفت: پزشک واژه مقدسی است که تقدس خود را از اطبا و پزشکان بزرگی مانند دکتر بلالی مود گرفته است.

وی افزود: جامعه نخبه‌پرور تکریم عالم را به عنوان یک اصل می‌پذیرد. بنیاد ملی نخبگان نیز برای اینکه جریان نخبه‌پروری را در کشور نهادینه کند، نیازمند تکریم علم و به تبع آن تکریم اندیشمندان و عالمان و الگوسازی از آنان است.

کیخا ادامه داد: علامه جعفری معتقد بودند که قدر و ارزش انسان به چیزی است که دوست دارد که البته این جمله را از آموزه‌های حضرت امیر علیه‌السلام وام گرفته بود؛ این یعنی ارزش انسان در بزنگاه‌های تاریخ مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: با خواندن این کتاب، استاد بلالی مود را که در بزنگاه تاریخی زندگی خود خدمت به مردم و کشور را انتخاب کرد و مسیر مهاجرت معکوس را در پیش گرفت و به وطن بازگشت، تحسین کردم. جامعه جوان باید از این سرمایه بزرگ الگو بگیرد.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس 
bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان
اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166995
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین