بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/11/01 - 09:57
  • - تعداد بازدید: 832
  • - تعداد بازدیدکننده: 827
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار یزد:

جایگاه نخبگان در نظام مدیریتی تقویت می‌شود

استاندار یزد گفت: یکی از برنامه‌های مهم و محوری دولت ارتقاء جایگاه کارگروه‌ها و هیات‌های اندیشه‌ورز نخبگانی در نظام مدیریتی است که در استان این موضوع به عنوان یک اولویت دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مهران فاطمی  گفت: با توجه به فعالیت گسترده هیات‌های اندیشه‌ ورز نخبگانی و ارائه طرح‌هایی برای کاهش مشکلات باید مدیران فرصت را مغتنم شمرده و از این ظرفیت برای حل مشکلات استفاده کنند

وی با قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که تاکنون در استان توسط این هیات‌ها صورت گرفته، ادامه داد: نخبگان بسیجی و استادان دانشگاه و حوزه نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام و انقلاب اسلامی و کمک به دولت دارند.

این مسئول اظهار کرد: با توجه به فعالیت گسترده هیات‌های اندیشه‌ ورز بسیج و ارائه طرح‌هایی برای کاهش مشکلات، مدیران فرصت را مغتنم شمرده و از این ظرفیت عظیم برای حل مشکلات به نحو احسن استفاده کنند.

فاطمی با بیان اینکه دولت مردمی شعاری است که دولت سیزدهم برای خود برگزیده، گفت: مردمی بودن به معنای رفتار مردمی داشتن، در خدمت مردم بودن و در کنار مردم بودن است اما بخش اعظم آن به این معنا است که اقشار مختلف به‌ویژه نخبگان و برگزیدگان در نظام تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مشارکت داده شوند.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه بررسی و حل مشکلات و مسائل استان و کشور با حضور نخبگان و برگزیدگان آحاد ملت آسان تر خواهد بود، گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت‌ شده که همیشه در جایی موفق بوده‌ایم که مردم مشارکت دارند، در اوایل انقلاب، در دوران دفاع مقدس و برهه کنونی نیز باید این هدف تقویت شود.

 

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164082
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین