بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/03/22 - 12:41
  • - تعداد بازدید: 656
  • - تعداد بازدیدکننده: 644
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار مرکزی خبر داد:

جذب و بکارگیری نخبگان و مستعدان‌برتر در نظام اداری استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: نخبگان براساس ضوابطی که بنیاد ملی نخبگان اعلام کرده در دستگاه‌های اجرایی استان جذب می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی  با اشاره به طرح شهید زین‌الدین استان گفت: در این طرح افراد کارآمد، علاقه‌مند به موفقیت کشور در نظام اداری استان جذب می‌شوند.

وی ادامه داد: موفقیت و حرکت نظام اداری، جذب سرمایه گذار در استان، افزایش تولید و توسعه اقدامات و فعالیت‌های بخش عمومی و خصوصی را به همراه دارد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: هزاران نفر سال گذشته در بخش عمومی و خصوصی این استان جذب شده‌اند و جذب نیرو در بخش‌های عمومی و خصوصی استان در سال جاری از برنامه‌های اولویت دار استانداری این استان است.

مخلص الائمه بیان کرد: این افراد بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در پنج حوزه مورد هدف از جمله حوزه فرهنگی، عمرانی و صنعت جذب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: نخبگان با تعداد محدود بر اساس ضوابطی که بنیاد ملی نخبگان اعلام کرده در دستگاه‌های اجرایی استان جذب می‌شوند.

استاندار مرکزی گفت: نیاز است نخبگان استان که شرایط نخبگی را برای سه رشته عمران، صنعت و فرهنگی دارند در سامانه بنیاد نخبگان کشور ثبت نام کنند.

مخلص الائمه اظهار داشت: نخبگانی از استان مرکزی برای رشته‌های کارشناس آزمایشگاه، استاندارد و برق ثبت نام کرده و با ثبت نام نخبگان جدید، لیست نخبگان در دستگاه‌های اجرایی افزوده می شوند.

وی با یادآوری ارزیابی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی افزود: ارزیابی کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان با هدف بهبود عملکرد سازمان‌ها انجام می‌شود و با اجرای این طرح نقاط ضعف دستگاه‌ها مشخص و برطرف می شود.



 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165868
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین