بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/06/03 - 15:49
  • - تعداد بازدید: 1076
  • - تعداد بازدیدکننده: 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی/

جشن سومین سال برگزاری مدارس فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی برگزار شد

جشن سومین سال برگزاری مدارس فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی به همت بنیاد نخبگان استان فارس برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/DSC_0078(1).JPG

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ همزمان با برگزاری برنامه ویژه مدارس فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی برای سفیران بنیاد نخبگان فارس که طی سه سال گذشته شناسایی شده و مهارت‌های لازم را کسب کرده بودند، جشن سومین سال برگزاری مدارس فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی، به همت بنیاد نخبگان استان فارس برگزار شد.


در این مراسم، حبیب شریف؛ رئیس بنیاد نخبگان فارس گفت: با اجرای موفق حداقل ۱۵ دوره مدرسه فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی برای دانش‌آموزان دبیرستان‌های استان فارس، لازم است که این برنامه‌ها توسط معلمان جوان، خلاق و ایده‌پرداز آموزش‌و‌پرورش در تمامی شهرستان‌های استان نیز اجرا شود.


وی افزود: بنیاد نخبگان استان فارس از مهرماه سال جاری، این برنامه‌ها را در شهرستان های خنج و لامرد و بخش‌های تابعه اجرا خواهد کرد.


 شریف ادامه داد: معلمانی که در این دوره شرکت و مهارت‌های پیش‌بینی شده را کسب می‌کنند، علاوه بر اجرای مداوم برنامه‌ها مدرسه فصلی خلاقیت در شهرستان‌های خود، قطعاً از نحوه تدریس و برخورد با دانش‌آموزان خود نگرش متفاوت‌تر و بهتری خواهند داشت.


رئیس بنیاد نخبگان فارس اضافه کرد: مقدمات اجرای این برنامه برای دانشجویان دانشگاه شیراز فراهم شده است و از ابتدای سال تحصیلی این برنامه خلاقیت با رویکرد کارآفرینی در گام اول در دانشکده علوم‌تربیتی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد و به مرور در سایر دانشکده‌های این دانشگاه و سپس در 10 دانشگاه استان برگزار می‌شود.


وی تأکید کرد: با اجرای این برنامه‌ها، فرآیند شکل‌گیری اکوسیستم کارآفرینی در دانشگاه‌های استان فارس با شتاب بیشتری حاصل خواهد شد.


شریف یادآور شد: استراتژی‌های یادگیری در بحث خلاقیت و ایده‌پردازی؛ تکنیک‌های خلاقیت و ایده‌پردازی؛ نحوه سنجش خلاقیت و ایده‌پردازی؛ نوآوری و تجاری‌سازی محصول؛ طراحی کسب‌و‌کار؛ بازاریابی و فروش و همچنین ایجاد کسب و کار نوآورانه، از مهمترین اهداف مدارس خلاقیت و ایده‌پردازی است.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156501
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین