بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/07/04 - 11:29
  • - تعداد بازدید: 293
  • - تعداد بازدیدکننده: 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در اصفهان/

جعبه سیاه «ساختن یک تیم خلاق» باز می‌شود

دومین دوره طرح جامع از مهارت تا اشتغال با همکاری بنیاد نخبگان استان اصفهان و مؤسسه دانش‌بنیان پویش پیشتاز برگزار خواهد شد.

~/Asset/News/News/Image/تیم.gif

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ برگزاری برنامه‌های نخبگانی با هدف توسعۀ فرهنگ و آموزش مهارت‌های کارآفرینی، «دومین دوره طرح جامع از مهارت تا اشتغال» با همکاری بنیاد نخبگان استان اصفهان و مؤسسه دانش‌بنیان پویش پیشتازی برگزار خواهد شد.


«آموزش 48 ساعت دورۀ مهارت‌های نرم و ورود به بازار کار»، «فرصت فعالیت کارآموزی و داوطلبانه در صنایع»، «برگزاری سه دوره تخصصی ویژه، دیجیتال مارکتینگ، برنامه‌نویسی پایتون و روانشناسی»، «تضمین استخدام شرکت‌کنندگان بخش تخصصی» و «حمایت شتاب‌دهنده‌ها و مراکز حمایتی استان از تیم‌های تشکیل شده در دوره» از مهمترین مزایای این رویداد است.


این رویداد با سرفصل‌های: برنامه‌ریزی توسعه فردی و طراحی مسیر شغلی، مهارت‌های اصولی تاب‌آوری، آشنایی با درست‌نویسی، مهارت‌های کلیدی برای کار و زندگی در دنیای امروز، باز کردن جعبه‌ سیاه سواد رسانه، مصاحبه شغلی موفق، باز کردن جعبه‌ سیاه

تفکر نقادانه و ساختن یک تیم خلاق، مذاکره حرفه‌ای، دانش فناوری اطلاعات و همچنین رزومه‌نویسی، سه‌شنبه؛ ششم مهرماه برگزار خواهد شد.


علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانۀ بنیاد نخبگان استان مراجعه کنند.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 147163
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین