بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/02/18 - 11:59
  • - تعداد بازدید: 807
  • - تعداد بازدیدکننده: 67
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان هرمزگان:

حس اثرگذاری در جامعه، سبب ارتقاء دلبستگی مستعدان می‌شود

نشست هم‌اندیشی بنیاد نخبگان استان هرمزگان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان با موضوع ضرورت اجرای برنامه‌های هدفمند برای اثرگذاری نخبگان در جامعه برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/vjuhk.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، در راستای ایجاد زمینه همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی درون‌استانی با بنیادهای نخبگان به منظور حمایت بهتر و بیشتر از مستعدان‌، نشست هم‌اندیشی بنیاد نخبگان استان هرمزگان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان با موضوع ضرورت اجرای برنامه‌های هدفمند برای اثرگذاری نخبگان در جامعه برگزار شد.


در این نشست، عامری؛ رئیس بنیاد نخبگان استان هرمزگان با تأکید بر لزوم حضور فعال جامعۀ نخبگانی در بخش‌های مختلف و مورد نیاز، گفت: خودباوری و دلبستگی در مستعدان‌برتر باید از طریق بسترسازی مناسب جهت اثرگذاری نخبگان در جامعه فراهم می‌شود.


وی افزود: جوانان صاحب استعداد برتر مهمترین سرمایه‌های استان هستند که با توجه به رسالت نخبه‌‎پروری نیاز است دستگاه‌های درون‌استانی برنامه‌های هدفمند و مشترکی را برای افزایش اثرگذاری نخبگان و الگوسازی از آنان برای جامعۀ جوان و مستعد و در نتیجه تراکم سرمایه‌های اجتماعی، طراحی و اجرایی کنند.


در ادامه این نشست، امیاری؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز با اشاره به لزوم مدیریت صحیح و آگاهانه نیروی‌انسانی جوان و کارآمد، اظهار داشت: قدرت و ظرفیت‌های مختلفی در نیروی‌انسانی جوان وجود دارد که باید با مدیریت صحیح هدایت و حمایت شوند.


لازم به ذکر است، در پایان این نشست جهت انجام اقدامات مشترک مقرر شد تفاهم‌نامه دو جانبه بین این دو نهاد منعقد شود.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 148514
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین