بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/12/17 - 14:11
  • - تعداد بازدید: 712
  • - تعداد بازدیدکننده: 263
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانش‌آموختة دکتری UCLA:

حس مسئولیت‌، از مهمترین ویژگی‌های نخبگی است

حدید با اشاره به لزوم ماند نخبگان و مستعدان در چرخة خدمت‌رسانی به جامعه، گفت: اجتماع نخبگانی باید خود را نسبت به کشورش مسئول بداند.

~/Asset/News/News/Image/indexuuuuufk.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور آشنایی بیشتر مستعدان‌برتر با مسیر نخبگی و بهره‌مندی از تجربیات و دانش سرآمدان و مفاخر علمی استان، نشست هم‌اندیشی جمعی از مستعدان‌برتر استان آذربایجان‌غربی با مدیرعامل شرکت نیمه‌هادی اورمیا برگزار شد.



در این نشست، خیرالله حدیدی؛ مدیرعامل شرکت نیمه‌هادی اورمیا با اشاره به ویژگی‌های افراد موفق در مسیر نخبگی، گفت: اعتماد و باور به نفس و تلاش مستمر و البته تمرکز در فعالیت‌ها، از مهمترین شاخص‌های افراد موفق خاصه در حوزة کارآفرینی است.



وی با اشاره به لزوم تسریع روند تولید دانش، ماند نخبگان و مستعدان در اقلیم را یکی از عوامل اصلی در این مهم دانست و افزود: جامعة نخبگانی باید خود را نسبت به استان و کشور مسئول بداند.



حدیدی در ادامه به معرفی دستاورد‌های شرکت دانش‌بنیان نیمه‌هادی اورمیا، متشکل از افراد متخصص در حوزه میکروالکترونیک و طراحی مدارهای مجتمع و مبدل‌های دیتا پرداخت.



پروفسور خیرالله حدیدی، مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی‌ارشد را از دانشگاه پلی‌تکنیک نیویورک و دکتری را از دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس (UCLA)، در رشتة مهندسی برق اخذ کرد. وی چهار patent امریکا، بریتانیا و آلمان و دوازده patent در حال ثبت در ژاپن دارد و در حال حاضر به عنوان سرپرست تیم تحقیقاتی نیمه‌هادی اورمیا نیز فعالیت می‌کند.
  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 149687
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین