بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/04/17 - 08:05
  • - تعداد بازدید: 395
  • - تعداد بازدیدکننده: 391
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان گیلان:

حفظ جریان نخبگی از مزیت‌های طرح بورسیه صنعتی است

نشست کارگروه استانی بورسیه صنعتی در گیلان با هدف حفظ جریان نخبگی و آشنایی مستعدان با مشکلات موجود در صنعت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای اجرایی‌سازی طرح بورسیه صنعتی و با هدف شناسایی، هدایت، توانمندسازی، جذب و نگهداشت سرمایه انسانی مستعد برتر در واحدهای اقتصادی کشور، اولین نشست کارگروه استانی این طرح در گیلان برگزار شد.

در این جلسه، شیرینی؛ رئیس بنیاد نخبگان گیلان با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت و توانایی نخبگان به عنوان یک موضوع ملی اجتناب‌ناپذیر است، گفت: وظیفه اساسی بنیاد ملی نخبگان در حوزه استعدادیابی، توانمندسازی و کمک در به‌کارگیری استعدادهای برتر است که در این امر حفظ جریان نخبگانی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: بورسیه صنعتی، یکی از طرح‌هایی‌ست که باعث حفظ جریان نخبگی و کمک به ارتقاء توانایی‌های استعدادهای برتر و آشنایی آنان با مشکلات موجود در صنعت می‌شود.

شیرینی اظهار داشت: این طرح می‌تواند ضمن رفع برخی از مشکلات موجود در صنایع و حوزه‌های مختلف، به ایجاد انگیزه در دانشجویان برای تلاش بیشتر در کسب علم و توجه به حوزه‌های کارآفرینی کمک شایانی می‌کند.

در این جلسه، نمایندگان دانشگاه گیلان، سازمان صمت استان گیلان، اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان گیلان و رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گیلان نیز حضور داشتند.


ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166301
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین