بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/02/25 - 09:58
  • - تعداد بازدید: 232
  • - تعداد بازدیدکننده: 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دانشجویان بین‌المللی نیازمند زیرساخت‌های حمایتی

بسیاری از دانشجویان بین‌المللی در آمریکا در اثر شیوع کرونا دچار مشکلاتی شده‌اند که همین امر آن‌ها را برای دریافت حمایت واجد شرایط می‌کند.

~/Asset/News/News/Image/اشتغال دانشجویی.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بر همین اساس بودجه‌ای برای کمک به بیش از 5000 دانشجوی بین‌المللی در نظر گرفته شده است. این بودجه، برای ارائه خدمات اضطراری به دانشجویان و مؤسساتی است که قبلاً تحت قانون کمک، امداد و امنیت اقتصادی کرونا (CARES) و قرار گرفته‌اند.


وجود زیرساخت حمایتی برای کمک به دانشجویان بین‌المللی به برای ویژه کسانی که در اثر همه‌گیری ویروس کرونا قرار دارند، بسیار مهم است تا به آنان امکان ثبت نام، ادامه تحصیل، فارغ التحصیلی و ادامه کار بدهد.


بر اساس این تحلیل، بودجه برای دانشگاه‌ها و مؤسساتی که به کمک بیش‌تری نیاز دارند کمک می‌کند تا  در دوران همه گیری ویروس کرونا، روند تحصیل دانشجویان بین‌المللی ادامه پیدا کند.


از این بودجه می توان در طرح‌هایی مانند نگهداری و جذب مجدد دانشجویان از طریق پروژه‌های حمایت از سلامت روان و خدمات مجازی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده کرد.


با این حال، حدود نیمی از بودجه باید مستقیماً به دانشجویان کمک کند  که برخلاف بسته های پشتیبانی قبلی شامل دانشجویان بین‌المللی و دانشجویان آمریکایی برای تحصیل در خارج از کشور خواهد بود، اگرچه این بخش تأکید کرد که موسسات باید اطمینان حاصل کنند که بودجه به دانشجویانی که واقعا نیازمند هستند اختصاص می‌یابد.


تلاش‌های دولت قبلی برای محدود کردن در دسترس بودن این وجوه ، نتیجه ای معکوس و معکوس داشت و نشان دهنده سلب مسئولیت از دانشجویان مهاجر و بین المللی ثبت نام شده در آموزش عالی و کمک به دانشگاه‌ها و فعالیت‌هایشان بود.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 151715
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین