بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/07/30 - 08:19
  • - تعداد بازدید: 505
  • - تعداد بازدیدکننده: 487
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اجرای بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان در کرمان/

دانشجویان مستعد دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان بورسیه صنعتی می‌شوند

دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان، ظرفیت‌های واحدهای صنعتی و اقتصادی شهرستان را شناسایی و دانشجویان مستعد و نخبه را برای جذب در این واحدها به بنیاد نخبگان معرفی می‌کند تا اقدامات لازم برای بورسیه صنعتی ایشان انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور شناسایی، هدایت، توانمندسازی، جذب و نگهداشت سرمایۀ انسانی مستعد برتر و نخبه در واحدهای اقتصادی کشور، نشست هم‌اندیشی رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان با معاون پژوهشی، معاون آموزشی، مدیر ارتباط با صنعت و مدیر امور پژوهشی دانشگاه ولی عصر(عج) برگزار شد.   

در این نشست، قاسم سرگزی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان گفت: در راستای اجرایی‌سازی سند راهبردی کشور در امور نخبگان مبنی بر سامان‌دهی و گسترش پشتیبانی­‌های مستقیم و غیرمستقیم مادی از اجتماع نخبگانی، طرح بورسیه صنعتی تصویب و اجرایی شده است.

وی افزود: شناسایی، هدایت، توانمندسازی، جذب و نگهداشت سرمایۀ انسانی مستعد برتر و نخبه در واحدهای اقتصادی کشور، آموزش­ مهارت‌‏‌های لازم و مرتبط با نیازهای واحدهای اقتصادی به استعدادهای برتر، ارتقای توانمندی‌های عملی و فنی استعدادهای برتر از طریق ارتباط مستمر آنان با واحدهای اقتصادی، استفاده از ظرفیت‏‌های اجتماع نخبگانی برای ارتقای فعالیت­‌های واحدهای اقتصادی، از مهمترین اهداف بنیاد ملی نخبگان در ارائه این طرح است.

رئیس بنیاد نخبگان ضمن اشاره به اینکه اغلب دانشجویان بعد از فراغت از تحصیل، مهارت لازم برای ورود به صنعت را ندارند، اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان با همکاری بخش‌های صنعتی استان، درصدد آموزش دانشجویان برای ورود به صنعت و بازار کار است.

در پایان این نشست مقرر شد در سال ۱۴۰۲ حداقل ۱۰ نفر از دانشجویان مستعد دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان بورسیه صنعتی شوند. همچنین قرار شد این دانشگاه ظرفیت‌های واحدهای صنعتی و اقتصادی شهرستان را شناسایی و دانشجویان مستعد و نخبه را برای جذب در این واحدها به بنیاد نخبگان معرفی کند تا اقدامات لازم برای بورسیه صنعتی آنان انجام شود.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167793
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین