بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/10/16 - 14:51
  • - تعداد بازدید: 997
  • - تعداد بازدیدکننده: 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور جمعی از معلمان/

دومین مرحله دوره تربیت مربی خلاقیت و ایده‌پردازی برگزار شد

دومین مرحله از دوره تربیت مربی خلاقیت و ایده‌پردازی (جایزه امید) به همت بنیاد نخبگان استان فارس برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/ایده6.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ دومین مرحله از دوره تربیت مربی خلاقیت و ایده‌پردازی (جایزه امید)، با شرکت جمعی از معلمان از شهرستان‌های خنج و لامرد در بنیاد نخبگان استان فارس برگزار شد.


در این مرحله، پنج سرفصل اصلی با عنوان‌های انضباط شخصی، کار گروهی و تیمی، مشاهده، ایده‌پردازی و فرضیه‌سازی، تهیه و تدوین مطالب خلاق و تکنیک‌های خلاقیت برای معلمان طی دو روز ارائه شد.


همچنین در این دوره معلمان در ابتدا در آزمون مرتبط با مباحث مرحله اول شرکت کردند و پس از آن در نشستی کوتاه با رییس بنیاد نخبگان فارس به بحث و تبادل نظر در رابطه با محتوا و اهداف دوره پرداختند.


معلمان شرکت‌کننده در این دوره باید طرح آموزش خلاقیت و ایده‌پردازی خود را که به عنوان پروژه مرحله اول تهیه و به کمیته علمی مدارس فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی ارائه داده و براساس آموزش‌های مرحله دوم و در قالب گروه‌های 2 تا 3 نفره تکمیل کنند. همچنین در آغاز مرحله سوم، آزمونی از مباحث ارائه شده در مرحله دوم از معلمان گرفته می‌شود.


لازم به ذکر است، این دوره آموزشی به همت بنیاد نخبگان استان، همکاری مجمع خیّران نخبه‌پرور فارس و فرمانداری‌های شهرستان‌های خنج و لامرد و بر اساس نیاز به آموزش و ترویج مبانی مرتبط با خلاقیت، ایده‌پردازی و نوآوری و نوارزش‌آفرینی برگزار می‌شود. مبانی نظری و عملی که در این دوره طراحی و آموزش داده می‌شود نیز منطبق با آخرین روش‌ها و مباحث آموزش خلاقیت در دنیا است.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 145280
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین