بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/10 - 10:52
  • - تعداد بازدید: 370
  • - تعداد بازدیدکننده: 366
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در مراسم انعقاد یک تفاهم‌نامه همکاری مطرح شد:

زمینه‌سازی برای ایفای مسئولیت اجتماعی نخبگان ضرورت دارد/ اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای همکاری با بنیاد نخبگان

در مراسم انعقاد یک تفاهم‌نامه همکاری، ضرورت گسترش هرچه بیشتر ظرفیت‌های ایفای مسئولیت اجتماعی نخبگان و استعدادهای برتر مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور اجرای سند راهبردی کشور در امور نخبگان و با هدف مشارکت هرچه بیشتر نخبگان و استعدادهای برتر دانشگاه علوم پزشکی در راستای کمک به رفع مسائل استان و کشور و همچنین گسترش هرچه بیشتر ظرفیت‌های ایفای مسئولیت اجتماعی نخبگان و استعدادهای برتر، تفاهم‌نامه همکاری بنیاد نخبگان استان گیلان با دانشگاه علوم پزشکی گیلان منعقد شد.

در این جلسه، شیرینی؛ رئیس بنیاد نخیگان گیلان با اشاره به برخی از برنامه‌های نخبگانی، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک در قالب طرح‌های متنوع بنیاد ملی نخبگان به‌ویژه طرح‌های توسعه هسته‍‌ های مسئله محور (طرح شهید احمدی روشن)، ایجاد هئیت‌های اندیشه‌ورز و بازدیدهای علمی، صنعتی و فرهنگی دانشجویان مستعد، برگزاری مراسم تکریم و الگوسازی از مفاخر و سرآمدان، از مهمترین برنامه‌های نخبگانی است که می‌توان آنها را در قالب همکاری با دانشگاه علوم پزشکی انجام داد.

در ادامه، مصطفی گل‌شکن؛ معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز اظهار داشت: استفاده از ظرفیت علمی کشور در راستای پیشبرد پروژه‌های جدید، از رویکردهای اصلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که با همکاری بنیاد نخبگان استان به صورت مؤثرتر و با سرعت بیشتری به انجام خواهد رسید.

وی در پایان آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی گیلان را برای هر نوع همکاری در جهت دستیابی هرچه سریعتر به نتایج تفاهم‌نامه منعقد شده را اعلام کرد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@
 دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166635
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین