بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/03/23 - 10:50
  • - تعداد بازدید: 424
  • - تعداد بازدیدکننده: 421
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان:

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آماده بهره‌مندی از نظرات علمی جامعه نخبگان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آماده بهره‌مندی از نظرات علمی جامعه نخبگان و اساتید در سیاست‌ها و اقدامات اجرایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مهرداد عرب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان اظهارداشت:سند آمایش این استان در افق ۱۴۲۴ در همه بخش‌ها تدوین و این مهم در شورایعالی آمایش کشور مصوب شده و در شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز به تصویب رسیده است.

وی افزود: مطالعات این سند به طور کامل در ۲۶ شهرستان سیستان و بلوچستان نیز به اتمام رسیده و توزیع منابع منطبق با موضوعات آمایش است، توجه به این مهم را از دستگاه‌های اجرایی هم خواستیم‌.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: درخواست ما از دانشگاهیان این است که اگر نکاتی دیده نشده یا کمرنگ است، اعلام کنند، به طور قطع در موضوعات آمایش بازنگری انجام خواهیم داد و به سمت و سویی می‌رویم که آنچه مطالعه شده با واقعیت اجرایی استان تطابق کاملی داشته باشد.

وی عنوان کرد: در راستای مطالعات سند آمایش ۶۲ درصد اعتبارات سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۱ به ۲ بخش آب و راه اختصاص پیدا کرد.

عرب اول تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی آماده بهره مندی از نظرات علمی جامعه نخبگان و اساتید در سیاست ها و اقدامات اجرایی است.

وی اظهارداشت: بدنبال این هستیم که از نظرات علمی و به روز جامعه نخبگان و اساتید در سیاست‌ها و اقدامات اجرایی سیستان و بلوچستان استفاده کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با عنایت به بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی با دانشجویان در خصوص همفکری و تعامل با جامعه نخبگان و اساتید، بدنبال این هستیم که از نظرات علمی و به روز در سیاست‌ها و اقدامات اجرایی استان استفاده کنیم که هم سازمان مدیریت و برنامه ریزی و هم دیگر دستگاه‌ها از این مهم استقبال می کنند.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165883
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین