بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/10/13 - 12:32
  • - تعداد بازدید: 27497
  • - تعداد بازدیدکننده: 25527
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان البرز خبر داد:

سومین جشنواره ملی «امیرکبیر» برگزار می‌شود/ شناسایی رساله‌ها، پایان‌نامه‌ها و طرح‌های دانشجویی تقاضامحور

محمد نبیونی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان البرز از آغاز به کار سومین جشنواره ملی «امیرکبیر» خبر داد و گفت: شناسایی رساله‌ها، پایان‌نامه‌ها و طرح‌های دانشجویی تقاضامحور از مهمترین اهداف این جشنواره است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ محمد نبیونی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان البرز از آغاز به کار سومین جشنواره ملی «امیرکبیر» با هدف شناسایی رساله‌ها، پایان‌نامه‌ها و طرح‌های دانشجویی موفق خبر داد و گفت: این تحقیقات باید بر اساس تقاضای کارفرمایان نوشته شده باشند و به مرحله اجرا رسیده باشند.

وی افزود: شکاف عمیق اهداف و برنامه‌ها و فقدان گفتمان مشترک و مؤثر بین دانشگاه و صنعت موجب شده که با وجود آن که هر دو به تعامل و همکاری اعتقاد دارند، از ظرفیت‌های یکدیگر بی‌بهره بمانند.

نبیونی ادامه داد: جشنواره ملی امیرکبیر با هدف ایجاد پلی ارتباطی که این شکاف را پوشش، طراحی شده و با همین نگاه بنیاد نخبگان استان البرز، جهاد دانشگاهی و اتاق بازرگانی با همکاری همه‌ ذینفعان، راهبرد کاربردی کردن و کارفرمایی کردن طرح‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی را با اولویت نیازمحور بودن در جهت بهبود محیط کسب‌وکار در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: پس از برگزاری موفق دوره اول و دوم جشنواره، خوشبختانه در حال حاضر ادبیات تقاضامحوری پایان‌نامه‌های دانشجویی در حال نهادینه شدن در مجامع دانشگاهی است و وصول حدود ۳۵۰ پایان‌نامه و رساله کاربردی کارفرمامحور در دو دوره قبلی نشان از این موضوع دارد.

رئیس بنیاد نخبگان البرز تصریح کرد: علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و هنر، از محورهای این جشنواره هستند.

لازم به ذکر است، مهلت ارسال آثار به این جشنواره، تا 25 دی‌ماه سال جاری است و اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان نیز در بهمن‌ماه سال جاری در کرج برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت، به سامانۀ بنیاد نخبگان استان مراجعه کنند.



  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 162889
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین