بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/09/06 - 09:11
  • - تعداد بازدید: 300
  • - تعداد بازدیدکننده: 295
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی/

سیاست‌ها و آیین‌نامه‌های بنیاد ملی نخبگان در گیلان تشریح شد/ تاکید بر استفاده از توان نخبگان بومی در حل مسائل استانی

نشست هم‌اندیشی استعدادهای‌برتر استان گیلان به منظور تبیین سیاست‌ها و آیین‌نامه‌های بنیاد ملی نخبگان و تقویت روحیه همدلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست صمیمی استعدادهای برتر استان گیلان با رئیس بنیاد نخبگان استان به منظور تبیین سیاست‌ها و آیین‌نامه‌های بنیاد ملی نخبگان و تقویت روحیه همدلی در بین جوانان کشور برگزار شد.

در بخشی از این نشست، شیرینی؛ رئیس بنیاد نخبگان گیلان با تشریح فعالیت‌های بنیادهای نخبگان استانی بر اساس سند راهبردی کشور در امور نخبگان، یکی از محورهای اصلی فعالیت این بنیادها را شناساندن ظرفیت‌های موجود در طرح‌های بنیاد ملی نخبگان دانست و بر لزوم استفاده از توان نخبگان بومی در حل مسائل استانی تأکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مدیریت زمان، افزود: مدیریت زمان می‌تواند بهره‌وری فعالیت‌ها را به شکل چشمگیری افزایش دهد به ویژه اگر این مدیریت در حوزۀ نخبگانی صورت بگیرد هم در هزینه‌ها و هم در نتایج، مطلوب حاصل خواهد شد.

در ادامه، شرکت‌کنندگان ضمن بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل مطرح‌شده، برنامه‌های و طرح‌های نخبگانی و همچنین تسهیلات اعطایی بیان کردند.



***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168454
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین