بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/04/05 - 06:32
  • - تعداد بازدید: 368
  • - تعداد بازدیدکننده: 364
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف بهره‌مندی از توانمندی مستعدان‌برتر در حل مشکلات صنعت کشور/

شرکت ورق خودرو چهارمحال‌وبختیاری میزبان مستعدان برتر شد

برنامه بازدید از شرکت ورق خودرو چهارمحال‌وبختیاری به همت بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی مصوب، برنامه بازدید از شرکت ورق خودرو چهارمحال‌وبختیاری به همت بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

در این برنامه، گفته شد: این بازدیدها در راستای اجرای برنامه‌های مصوب بنیاد و با هدف آشنایی مستعدان و مخترعین با پیشرفت‌های علمی، فناوری و صنعتی، ظرفیت‌های بومی و همچنین ایجاد روحیه اعتمادبه‌نفس و خودباوری در مستعدان برتر و بهره‌مندی از توانمندی آنان در جهت حل مشکلات صنعت کشور برگزار می‌شود.

در ادامه افزوده شد: شرکت ورق خودرو چهارمحال‌وبختیاری با ظرفیت تولید سالانه سالانه 400 هزار تن، تنها تولیدکننده ورق‌های گالوانیزه خودرویی و صنعتی باکیفیت ویژه کشور است که در سال 1389 با بهره‌گیری از مدرن‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات به بهره‌برداری رسید.

در این بازدید، شرکت‌کنندگان با حضور در سالن جلسات شرکت ورق خودرو، با پیشینه ساخت و همچنین واحد تحقیق و توسعه پیشرفته ورق خودرو استان آشنا شدند و با حضور در خط تولید شرکت، از مراحل ساخت ورق‌های گالوانیزه خودرویی و صنعتی و پیشرفت‌های فنی و مهندسی این شرکت دیدن و در هر بخش کارشناسان توضیحات تخصصی را ارائه کردند.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166103
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین