بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/12/16 - 12:39
  • - تعداد بازدید: 403
  • - تعداد بازدیدکننده: 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان گیلان مطرح کرد:

شهدای مدافع سلامت، الگویی برتر از مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای

اصفهانی با اشاره به لزوم تکریم شهدای مدافع سلامت، این افراد را نمونه‌های شاخص مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای دانست.

~/Asset/News/News/Image/indexفغفغقغقفثقفق.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد نخبگان استان گیلان با هدف گسترش برنامه‌های تربیتی و آموزشی و به منظور نهادینه کردن اخلاق اسلامی در میان اجتماع نخبگانی، برنامه دیدار با خانواده شهیده نرجس خانعلی‌زاده؛ اولین شهید مدافع سلامت استان گیلان را برگزار کرد.



در این مراسم، مسعود اصفهانی؛ رییس بنیاد نخبگان استان گیلان ضمن ادای احترام به روح شهدای مدافع سلامت و تسلیت به خانواده شهیده نرجس خانعلی‌زاده، گفت: بر اساس سند راهبردی کشور در امور نخبگان، تکریم و الگوسازی از مفاخر و شهدا یکی از وظایف اصلی بنیاد ملی نخبگان است.



وی افزود: اقدامات ایثارگرانه شهدای مدافع سلامت در مقابله و مبارزه با ویروس منحوس کرونا، باید به عنوان الگویی برتر به جامعة نخبگانی خاصه مستعدان‌برتر معرفی و شناسانده شود.



در بخش دیگری از این مراسم، پدر شهیده خانعلی‌زاده از  بنیاد نخبگان استان گیلان به دلیل الگوسازی از شهدا و تکریم از خانواده‌های آنان تشکر کرد و با اشاره به برخی از ویژگی‌های این شهید، گفت: عشق به هم‌نوع، مسئولیت‌‎پذیری و تعهد حرفه‌ای از مهمترین شاخصه‌های او بود.



در پایان این مراسم، رییس بنیاد نخبگان استان گیلان تابلوفرش مزین به تصویر شهیده نرجس خانعلی‌زاده را به پاس قدردانی به پدر این شهید اهدا کرد.
  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 147565
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین