بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/10/27 - 09:11
  • - تعداد بازدید: 1774
  • - تعداد بازدیدکننده: 1354
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه:

شورای اندیشه‌ورز نخبگانی پتانسیل بالایی در رفع مشکلات بومی دارد

طاهرپور گفت: با توجه به ظرفیت‌های نخبگانی موجود در استان، شورای اندیشه‌ورز می‌تواند نقش بسزایی در توسعۀ استان و رفع مشکلات داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ جلسه شورای اندیشه‌ورز استانداری کرمانشاه با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

در این نشست، آوات طاهرپور؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه با اشاره به اهداف این شورا، گفت: با توجه به ظرفیت‌های نخبگانی موجود در استان، این شورا می‌تواند نقش بسزایی در توسعۀ استان و رفع مشکلات داشته باشد.

وی با معرفی شیوه‌نامه بورسیه شغلی دانشجویان در صنعت، افزود: بر اساس این شیوه‌نامه که در سال جاری به بنیادهای استانی جهت اجرا ابلاغ شده است، واحدهای اقتصادی می‌توانند بر اساس نیاز و دستوالعمل‌های موجود در شیوه‌نامه و نظر شورای راهبری استانی نسبت به بورسیه دانشجویان واجد شرایط اقدام کنند.

طاهرپور ادامه داد: جذب و نگهداشت سرمایه‌های انسانی مستعد و برتر نخبه در استان، ارتقای توانایی‌های علمی و فنی دانشجویان از طریق ارتباط مستمر آنان با واحدهای اقتصادی، تلاش در جهت آموزش‌های مرتبط برای جذب استعدادهای برتر دانشگاهی در واحدهای اقتصادی استان طبق نیاز صنعت، از اهداف این شیوه‌نامه است.

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه اظهار داشت: شرط اول برای پذیرفته شدن در این طرح اینست که متقاضی رتبه زیر 5000 در کنکور سراسری را کسب کند.

وی ادامه داد: در این طرح، برگزیده باید به مدت 15 ساعت در هفته در واحد اقتصادی به کارگیرنده حضور داشته باشد و همچنین دو ماه تابستان در واحد مورد نظر به کار اشتغال داشته باشند.

طاهر پور در پایان مزایای این طرح را تشریح و تصریح کرد: بر اساس شیوه‌نامه اجرایی این طرح به افرادی که پذیرفته می‌شوند در طول مدت تحصیل حقوق از محل واحد به‌کارگیرنده پرداخت می‌شود و می‌توانند از امکانات بنیاد ملی نخبگان نظیر استفاده از کمک‌هزینه‌های توانمندی آموزشی و کارآفرینی و برنامه‌های فرهنگی و توانمندسازی بهرمند شوند.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164048
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین