بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/02/01 - 09:35
  • - تعداد بازدید: 230
  • - تعداد بازدیدکننده: 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شیوع کرونا؛ دانشجویان بین‌المللی با چالش‌های مالی روبه‌رو شدند

دانشجویان بین‌المللی اعلام کرده‌اند که پس از شیوع شکل جهش‌یافته ویروس کرونا و قرنطینه‌های پی در پی با مشکلات جدی مالی روبه‌روشده‌اند.

~/Asset/News/News/Image/مهاجرت-8.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ انگلیس، کشور هند را به لیست قرمز کشورهایی که ورود به انگلیس از آن کشورها ممنوع است، اضافه کرده و این موضوع، چالش‌ها را برای سفر به انگلیس افزایش داد. وزارت کشور هنوز معافیت دانشجویان بین‌المللی را تأیید نکرده اس

پس از ظهور نوع جدید ویروس کرونا، دانشجویان هندی ابراز نگرانی کردند که پس از افزوده شدن هند به این فهرست، با مشکلات مالی روبرو می شوند.


قوانین سفر پس از آن بود که هند شاهد افزایش سریع تعداد مبتلایان به نوع جدید ویروس کرونا بود.در طول هفته گذشته، تعداد مبتلایان دو برابر شده است و به 111 مورد در هر 100هزار مورد در هفته رسیده است.


در حال حاضر فقط شهروندان انگلیس و ایرلند یا کسانی که دارای حق اقامت در انگلیس هستند اجازه ورود دارند و آنها باید به مدت 10 روز در یک مرکز قرنطینه مورد تأیید دولت بمانند.


دانشجویان هندی که به انگلیس می آیند باید مجوز اقامت بیومتریک را داشته باشند؛ سندی که طبق اعلام وب سایت دولت، حق برخورداری از اقامت در انگلستان را ثابت می کند. این بدان معناست که آنها از نظر تئوری باید بتوانند تا زمانی که بتوانند شرایط قرنطینه را دنبال کنند، وارد کشور شوند.


برخی از دانشجویان بین‌المللی در مورد این‌که آیا واقعاً اجازه ورود به کشور را دارند سردرگمی کرده‌اند. آنان اعلام کرده‌اند اگر اجازه ورود به کشور را نداشته باشند ، پرداخت هزینه‌های قرنطینه برایشان دشوار خواهد بود.


بسته به مدت زمانی که این تغییر مسیر وجود دارد، به احتمال زیاد دانشجویانی را که برای ماه مه می آیند تحت تأثیر قرار می دهند که امیدوار بودند بتوانند با شروع تحصیلات خود از برخی از محدودیت های اساسی در انگلیس حضور داشته باشند. بیش‌ترین نگرانی‌ها اکنون ناشی از اوضاع هند در رابطه با ویروس کرونا است.


 


منبع: پایگاه خبری بین‌المللی پای‌نیوز

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156378
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین