بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/01/20 - 10:40
  • - تعداد بازدید: 530
  • - تعداد بازدیدکننده: 528
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

ضرورت حل مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی با همکاری بنیاد نخبگان استان

معاون استاندار خراسان جنوبی از تلاش در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با همکاری بنیاد نخبگان استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ جواد اشرفی معاون استاندار خراسان جنوبی در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: هدف اصلی ما در این کار گروه که با حضور مدیران واحدهای تولیدی، دستگاه های اجرایی و بانک ها برگزار می شود، حفظ جایگاه واحدهای تولیدی خراسان جنوبی است.

وی با بیان اینکه گاهی به دلیل عدم آشنایی مدیران واحد های تولیدی با ضوابط و قوانین موجود مشکلاتی برای آنها به وجود می آید، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها باید نسبت به اطلاع رسانی به موقع به مدیران بنگاه های اقتصادی برای استفاده از تسهیلات بانکی و باز پرداخت آن اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: برای رفع مشکلات مالی پروژه های شخصی از طریق این کار گروه نمی توانیم تامین مالی کنیم مگر اینکه از مدیران دستگاه های اجرای بخواهیم تا خدمات مورد نیاز این واحد ها را درصورت امکان رایگان ارائه کنند.

اشرفی افزود: علت حضور رئیس بنیاد نخبگان در این کارگروه این است که راهکارهای مناسبی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی ارائه کند.

در این کارگروه مشکلات پنج واحد تولیدی استان در زمینه پرداخت اصل و جرایم بیمه و همچنین باز پرداخت تسهیلات بانکی و مشکل برق رسانی به یک واحد دامداری در شهرستان درمیان مطرح و مصوب شد با همکاری دستگاه های اجرایی مربوط و شرکت توزیع برق و بانک های مورد نظر، مشکلات مطرح شده در این جلسه رفع شوند.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165020
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین