بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/12/10 - 11:59
  • - تعداد بازدید: 279
  • - تعداد بازدیدکننده: 101
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان همدان مطرح کرد:

طراحی پروژه‌های کاربردی؛ راهی برای بکارگیری توان نخبگانی

بلالی گفت: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی نخبگان و تعریف طرح‌ها و پروژه‌های کاربردی، از راه‌های مهم در بکارگیری توان نخبگانی است.

~/Asset/News/News/Image/بلالی5.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامة برگزاری برنامه‌های بازدید تخصصی از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی به منظور تسهیل ارتباط جامعة علمی و دانشگاهی با مدیران صنایع و زمینه‌سازی برای آشنایی بیشتر مستعدان‌ با امکانات و ظرفیت‌های موجود در استان، بازدید تخصصی از کارخانه قند هگمتان به همت بنیاد نخبگان استان همدان برگزار شد.



در این برنامه، حمید بلالی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان همدان با اشاره به برخی از مشکلات موجود در صنعت قند و شکر، حضور نخبگان را از مهمترین راه‌های حل چالش‌ها و حرکت به سمت توسعه‌یافتگی در این صنعت دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده، هم‌اندیشی نخبگانی و تعریف طرح‌ها و پروژه‌های کاربردی در جهت حل مشکل موجود یکی از راهکارهای اساسی است.



وی افزود: بنیادهای نخبگان استانی به عنوان اتاق فکر سازمان‌ها و واحدهای صنعتی و تولیدی می‌توانند نقش بسزایی در برقراری ارتباط نظام‌مند صنعت و مستعدان داشته باشند و از این طریق به عنوان بازوی فکری، نقش‌آفرینی کنند.



بلالی تأکید کرد: نتایج تحقیقات و ایده‌های فکری نخبگان باید در جهت حل مشکلات شناسایی‌شده بکار گرفته شود تا این افراد بتوانند اثرگذاری بهینه‌ای در روند توسعة پایدار داشته باشند.



در ابتدای این بازدید، یزدی؛ مدیر‌عامل کارخانه قند هگمتان نیز نخبگان را سرمایة ملی توصیف کرد و بر لزوم نخبه‌شناسی و نخبه‌گماری در بخش مورد نیاز تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این کارخانه، افزود: کارخانه قند هگمتان به دلیل تنوع فعالیت‌ها، نیازمند تخصص و دانش نخبگان و حضور مستمر آنان است.

بازدید از واحد های کورۀ آهک، شربت‌گیری از چغندر قند ( دیفوزیون)، تصفیه شربت و آزمایشگاه کنترل کیفیت، اخذ نقطه‌نظرات و راه‌حل‌های نخبگان برای حل مشکل بازیافت و استفاده مجدد از ضایعات سنگ آهک مصرفی (خاک ممبران)، از مهمترین بخش‌های این برنامه بود که با حضور جمعی از اعضای هیئت‌علمی گروه شیمی دانشگاه بوعلی‌سینا و مدیران و صاحبان‌ شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.
  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 154588
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین