بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/03/01 - 10:09
  • - تعداد بازدید: 379
  • - تعداد بازدیدکننده: 373
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان مطرح کرد:

طرح توسعه هسته‌های مسئله‌محور بستر آشنایی با محیط کار واقعی است

رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان، تربیت مستعدان‌برتر، آشنایی با محیط کار واقعی و رونق کسب‌وکارهای مفید را از اهداف اجرای طرح هسته‌های مسئله‌محور برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ جلسات داوری دورۀ هفتم طرح توسعۀ هسته‌های مسئله‌محور پژوهشی و فناورانه (طرح شهید احمدی روشن) با حضور رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان، اساتید راهبر، داوران طرح و نمایندگان دستگاه‌های حامی در محل بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

در این جلسات، ابتدا اساتید راهبر ضمن معرفی طرح‌های خود در خصوص فعالیت‌های مدنظر در طرح‌ها، ترکیب اعضای هسته‌ها و اقدامات انجام شده توضیحاتی ارائه دادند و در پایان داوری مربوطه صورت پذیرفت.

در ادامه نیز، وحید عامری سیاهوئی؛ رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان ضمن تبیین ماهیت طرح، تأکید کرد: اجرای طرح شهید احمدی روشن در تربیت مستعدین برتر، آشنایی با محیط کار واقعی، شروع کارهای مشابه یا راه‌اندازی و رونق بخشیدن به کسب‌وکاری مفید، بسیار اثرگذار است.

لازم به ذکر است، کنترل هوشمند و مبتنی بر درخواست تجهیزات عمومی نظیر روشنایی پارک‌ها و آلاچیق‌های تفریحی با راهبری علیرضا آشوری‌زاده، شناسایی الگوهای بدرفتاری مالی و راهبردهای مقابله با آن در زنان خانه‌دار قربانی با راهبری هادی سلیمی، تکثیر و تولید میگوی وانامی با رعایت شرایط ایمنی زیستی جهت تولید میگوی عاری از بیماری SPF با راهبری آرش اکبرزاده، تولید و فراوری ریزجلبک اسپیرولینا با ظرفیت یک تن در سال با راهبری ایمان سوری‌نژاد، شناسایی هیدروکربن‌ها به کمک روش‌های اسپکتروسکوپی یا تست‌های شیمیایی با راهبری آرش قادری و ساخت سامانه کنترل هوشمند ورود و خروج خودرو مبتنی بر تشخیص خودکار پلاک با راهبری عباس حریفی، عناوین هسته‌های پژوهشی استان هرمزگان در طرح شهید احمدی روشن هستند.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165577
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین